Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Laatst bewerkt:
Voetballers douchen toch ook samen? Of is elke voetballer per definitie een homo omdat hij niet bang is om met andere mannen te douchen (en zo mogelijk iemands penis te zien)?

tot er 1 een stijve heeft onder de douche en je(en hij) nog niet weet dat hij een ubernicht is, en met een natte handdoek op zn fluit slaagt...

tot er 1 een stijve heeft onder de douche en je(en hij) nog niet weet dat hij een ubernicht is, en met een natte handdoek op zn fluit slaagt...

Haha :D. Ook ooit eens gebeurd op een jongerenkamp waar ik bij was. Die jongen werd de rest van het kamp heel hard gepest :roflol:

Dan heb jij wel een heel beperkt zicht. Mijn gezichtsveld spreidt zich namelijk over heel mijn computerscherm uit.

Als je na het trainen gaat douchen zie je toch ook wel eens een naakte kerel, zonder dat je er bewust naar kijkt? Walg jij daar dan ook van?

Zo bang zijn van een naakt persoon... Je zou haast denken dat jullie zelf twijfels hebben over jullie geaardheid. De gedachte aan coïtus met een man vind ik, hetero zijnde, vrij afstotelijk. Maar een naakte man zien... wat maakt dat nu uit?

+1.

Voetballers douchen toch ook samen? Of is elke voetballer per definitie een homo omdat hij niet bang is om met andere mannen te douchen (en zo mogelijk iemands penis te zien)?

Staan ze met voetbal bij jou dan ook met hun benen gespreid, poeperd wijdt open, met cum over hun behaarde poepgat heen gespoten?
Want dat is wat ik zag toen ik op die link klikte :roflol:

+1.

Voetballers douchen toch met hun zwembroek/onderbroek aan?? :scratch:

srs

Zo'n gezamenlijke douche (zonder broek no homo) na een training is de eerste paar keren toch awkward

Staan ze met voetbal bij jou dan ook met hun benen gespreid, poeperd wijdt open, met cum over hun behaarde poepgat heen gespoten?
Want dat is wat ik zag toen ik op die link klikte :roflol:

Op de link van Mack? Wat ik zie is een filmpje dat ik kan starten van een kerel met een lul in zijn hand.
Jij hebt het hele filmpje gekeken?

Laatst bewerkt:
Nog geen enkele ploeg geweten waar dat het geval is of was.

In een gym waar veel mocro's trainen douchen ze ook allemaal met ondergoed aan.
Ze schamen zich voor hun Micro's, of het heeft met dat geloof te maken. Allaahhh

30ab4gj.jpg

Perfectie. Niet meer niet minder.

hier lijkt hij toch best klein imo, zeker omdat hij niet al te lang is

die traps zijn ook echt nice!

Jammer van de oorbellen

Terug
Naar boven