met alle respect bro, maar zulke uitspraken kan je alleen doen als je 'er bij' was. niemand trainde zijn benen als Tom, intensiteit en agressie die hij in zn trainingen zette was out of the world.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Korte beentjes he
Arnold met z'n 1,88 en lange benen zou ze nooit zo vol kunnen krijgen

En wat denk je van dennis wolf, Gunter schlierkamp ?
met alle respect bro, maar zulke uitspraken kan je alleen doen als je 'er bij' was. niemand trainde zijn benen als Tom, intensiteit en agressie die hij in zn trainingen zette was out of the world.
. Sqauten minuten achter elkaar met gewichten die wij niet 10x in beweging krijgenIn de golden days dronken ze HGH met een rietje uit de schedel van apen
---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 20:51 ----------
En jesse2013
Met die lengte in die tijd? NeeWat snap je er niet aan Arnodsi
Zou jij iemand als Arnold in die tijd met zulke benen zien?
Hij deed 25 reps van 200+ kg squatmet alle respect bro, maar zulke uitspraken kan je alleen doen als je 'er bij' was. niemand trainde zijn benen als Tom, intensiteit en agressie die hij in zn trainingen zette was out of the world.
Fixed. Nee haha ik mag van geluk spreken als benen en bovenlichaam gelijk strekken

En wat denk je van dennis wolf, Gunter schlierkamp ?

Met die lengte in die tijd? Nee
Met die lengte nu? Ja

Ik ging voort op wat Pure B zei ... (HGH tov geen HGH)
Natuurlijk weet ik dat een kortere persoon er buffer uitziet dan een langere persoon
Maar ik neem je niet kwalijk, je bent ten slotte een Nederlander ...![]()

Dat was ook wel sarcasm hoor bro. Ze deden gewoon niet zo intensief benen zoals nu, op Platz en enkele na.

Vieze HGH gut, the linker. Dat nadeel maakt echt alle voordelen waardeloos.