XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Haha, zit je er flink naast. Dat is SonnyBillWilliams, een van de beter rugby spelers in de wereld en prof bokser.

Vind het niet indrukwekkend qua verhoudingen dan, zijn kracht daar in tegen kan ik niet tegenspreken. Lijkt wel de buffe versie van Eden Hazard:D

Haha mooi dit :p. Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt onder de indruk maar dit geeft wel mooi aan wat voor fysiek een (misschien zelfs naturel) topsporter heeft en hoe moeilijk het is om een degelijk fysiek te krijgen, alle e-hero's die alleen maar Jay Cutler-achtige proporties ambiëren onderschatten de kunst van bodybuilding nogal eens...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha mooi dit :p. Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt onder de indruk maar dit geeft wel mooi aan wat voor fysiek een (misschien zelfs naturel) topsporter heeft en hoe moeilijk het is om een degelijk fysiek te krijgen, alle e-hero's die alleen maar Jay Cutler-achtige proporties ambiëren onderschatten de kunst van bodybuilding nogal eens...
Topsporters hebben niet als specifiek doel hun fysiek kwa bodybuilding vormen te verbeteren, maar gewoon trainend voor hun desbetreffende sport, het zegt dan ook totaal niet moeilijk zo'n fysiek te bereiken is. Ik denk die rubyer 1 jaar/anderhalf of 2 mits slechte basis.

Topsporters hebben niet als specifiek doel hun fysiek kwa bodybuilding vormen te verbeteren, maar gewoon trainend voor hun desbetreffende sport, het zegt dan ook totaal niet moeilijk zo'n fysiek te bereiken is. Ik denk die rubyer 1 jaar/anderhalf of 2 mits slechte basis.

Inderdaad, daarnaast staat krachttraining niet op de hoogste prioriteit(zeker niet in NZ), en hebben ze ontzettend weinig rust.

Hij weegt 110kg+ op 1.94. Om te zeggen dat iemand dit kan behalen naturel binnen 2jaar...:o

t gaat om je ideale lichaam, om wat jij ideaal vindt. Niet om ff dit lichaam te halen ;)

De gene die roept hoe makkelijk het is, is zelf het kleinste... altijd leuk.

Zeker wel haalbaar, maar als je dat binnen 2 jaar wilt behalen moet je toch al een flinke basis hebben gebouwd, wil je dat natural doen.

Ze hebben inderdaad niet als prioriteit de grootst mogelijke spieren te krijgen maar het geeft wel aan dat een lichaam dat zeer intensief trained ("voor hun desbetreffende sport") en ook redelijk zal eten niet gelijk een indrukwekkend fysiek zal geven. Ik vond dat gewoon wel even de moeite aan te geven omdat hier veel fysieken voorbij komen die voor 99.9% procent onhaalbaar zijn en bij fysieken waar menig persoon jaren voor moet trainen wordt gezegd "ja een jaartje of 2 en dan ben je er wel", tsja als je vanaf dag 1 dezelfde kennis hebt als iemand die het al jaren doet en zijn lichaam kent misschien wel :)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 22:55 ----------

t gaat om je ideale lichaam, om wat jij ideaal vindt. Niet om ff dit lichaam te halen ;)

Daar heb je gelijk in

Perfectie

dat acne, you can run but you can't hide!

Doet pics altijd in het donker, dat dere acne

Gruwelijk fysiek heeft die turtle, alleen wil ik hem wel eens op zn 40ste zien.

Streef:
SSF2T_Zangief.gif

Dit is mijn fysiek nu:

Terug
Naar boven