AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

mja hij wordt volgens mij gesponserd dus dat zal wss ook een van de redenen zijn om te zeggen dat hij natty is.

Zoals Simon erbij staat bij 4 jaar... Iedereen op DBB zou zeggen dat er meer in had gezeten in die 4 jaar :roflol: Wel een reality check dat een fysiek als Simon 9 jaar dedicated trainen is met wellicht de nodige cycles.

Hij zal waarschijnlijk al langer trainen, maar nu 9 jaar facking dedicated + flink juicen

Geen haat, alleen respect

Ik zou er voor tekenen hoor, dat in 9 jaar.

Inb4 pics van Sniezel nu, na 9 jaar:D

Gaat niet alleen om dat maar een groot deel van mensen weten helemaal niks van AAS af en gooien gelijk vooroordelen of kijken je anders aan vandaar dat ze het ontkennen imo
Ze zeggen altijd heel duidelijk 'All natural!' in die videos. Tja dan cringe ik wel. Het is geen probleem om aan gasten in de sportschool gewoon toe te geven(mensen waarmee je dan mee praat, niet iedereen). En thuis er niet over praten. Volgens mij zijn er altijd vooroordelen maar zegt niemand nooit wat in z'n(of welke juicer dan ook) gezicht, want hij is intimiderend as fk. Rich Piana zei ook al, dat alle haters op het internet zijn maar iedereen in het echt is super relaxed.

Ze zeggen altijd heel duidelijk 'All natural!' in die videos. Tja dan cringe ik wel. Het is geen probleem om aan gasten in de sportschool gewoon toe te geven(mensen waarmee je dan mee praat, niet iedereen). En thuis er niet over praten. Volgens mij zijn er altijd vooroordelen maar zegt niemand nooit wat in z'n(of welke juicer dan ook) gezicht, want hij is intimiderend as fk. Rich Piana zei ook al, dat alle haters op het internet zijn maar iedereen in het echt is super relaxed.
Misschien zeggen ze in real life wel dat ze juicen bro, je weet maar nooit. Maar op internet en voor camera's zijn ze dan natty

1608l1g.jpg

dem veins
imlyzq.jpg

goed site voor foto's --> http://www.facebook.com/bodybuildingphotos

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn doel is zo als dat van Chris powell ( uit die amerikaanse obese show )

damn miss,van die avatar van jouw krijg ik het warm..

Terug
Naar boven