MeesterJ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 500
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn rechterhelft is totaal anders dan zijn linkerhelft, dat zie ik zelfs. En hij staat daar op een wedstrijd, voor een wedstrijd is zijn rug ook niet bepaald droog. Dat wil niet zeggen dat hij niet droger kan worden, maar blijkbaar past dit beter in zijn klasse. Ik denk dat een te laag vetpercentage en te hard uiterlijk juist eerder strafpunten oplevert in die klassen? Vasculariteit lijkt me ook al geen pluspunt daarbij?
Vergis je er niet in dat de foto ietswat van bovenaf is gemaakt, dan lijkt zijn rug sowieso al massiever en lijkt het verschil met zijn taille al groter. Dat laatste is wel slim, want als je verder zoekt heeft hij absoluut geen smalle taille. Komop, dat hij overal iets gedraaid staat is zodat die taille wegvalt. Maar dat geeft toch niet, bij die fitnessklassen wordt er gewoon op totaal andere dingen gelet. Het is ook niet voor niets dat de poses daar totaal anders zijn (voor zover je het poses kan noemen). Ik zou niet weten wat daar mis mee is?
Hij heeft een mooie kop, en daar zou bij BB weer niet op gelet worden. Dat is ook 1 van de redenen wat deze klasses veel 'vrouwvriendelijker' maakt dan bb. Tanning en alles is anders. Die fitnessklassen zijn ook nog relatief nieuw toch, of dat niet?
Zoals ik al zei, het is niet voor niets een andere beoordeling bij BB. En in dat opzicht is het dan toch alleen maar goed dat hij in de desbetreffende klasse zit?
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Blijkbaar kijken we beiden anders naar dingenSorry Patricia, maar dan ga ik je toch tegenspreken.
Een foto is een momentopname. Zijn rug ziet er super uit voor een bb' ing wedstrijd.
Zijn lats zijn lekker laag, oftewel goed wijdte. Dikte heeft hij er ook in zitten. En vergeet niet dat het een ontspannen foto is, daardoor kan het wat soft overkomen. Maar je ziet genoeg detail hoor.

Nou vandaar dat het dan wél een internationaal fitness model is, en hij het prima doet in die klassen. Sterker, ik geloof zelfs dat hij nu bezig is met zijn pro card voor fitness (is dat de WBFF?) te halen?Als hij wat meer outsweep op zijn benen zou zetten en wat dikkere armen kan hij nationaal prima meedraaien.
Voor een fitness klasse vindt ik het persoonlijk te zwaar.

Die Jaco? Vind ik anders best een mooie kop
Die berggeit ernaast niet, die kijkt een beetje engHmm weet ik niet, ik vind alles rondom die bonden maar ingewikkeld.WBFF, is volgens mij de bond van Paul Dillet. Kijk je naar de maatstaven die de IFBB hanteert dan zou hij wel te zwaar zijn.
Maar desalniettemin een prachtig fysiek.

Dit zijn gewoon geweldige bb'ers , maar met een kleiner maatje benen zo te zien.
![]()
Tell me moar, hij heeft best wel huaage benen hoor.
![]()
Tell me moar, hij heeft best wel huaage benen hoor.

Hij heeft zeker definitie maar geen dikte.. Squat hij wel?![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Gisteren op de FIBO met hem op de foto gegaan, super toffe kerel! Echt een inspiratie, huge arms.