AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

wil niet weer de natty/juice discussie opwekken maar die boys hierboven met jeff seid.. dat kan toch gewoon never nooit natty zijn? twijfelsssssssss hoe denken jullie daar over?

Die linkse denk ik niet natty. Jeff Seid: dunno, is nog maar jong, maar heeft een lange achtergrond van andere (top)sport dacht ik.
Matt Ogus en die 2 tussen hem en Jeff Seid denk wel dat dat natty kan

Die linkse denk ik niet natty. Jeff Seid: dunno, is nog maar jong, maar heeft een lange achtergrond van andere (top)sport dacht ik.
Matt Ogus en die 2 tussen hem en Jeff Seid denk wel dat dat natty kan

Jeff seid staat 24/7/365 op 8%

En dat op 90 kilo @ 185 cm

Gay shit....

De arrogantie komt waarschijnlijk omdat Jeff ook nog maar een kindje is he, hij is pas 18..
Wel een beestachtig fysiek om op die leeftijd al te hebben, t*ring.

Dan zijn alle bodybuilders dus ook gay aangezien ze gezamelijk naast elkaar flexen op een podium?
Seems legit

"DDG" Dubbel Dom & Gay

Mijn antwoord was een REACTIE op die video... En JA die is nogal GAY...

Neem aan dat jij zo'n simpele ziel bent.. Student, meeloper, strakkebroekjes draagt, sjaaltjes etc... Ik hou al op..
Nogmaals IK zeg iets over 1 bepaald ding (video) en jij gaat mijn reactie aan ALLES koppelen?? Triest..

"DDG" Dubbel Dom & Gay

Mijn antwoord was een REACTIE op die video... En JA die is nogal GAY...

Neem aan dat jij zo'n simpele ziel bent.. Student, meeloper, strakkebroekjes draagt, sjaaltjes etc... Ik hou al op..
Nogmaals IK zeg iets over 1 bepaald ding (video) en jij gaat mijn reactie aan ALLES koppelen?? Triest..

word is volwassen vent, je bent 30 en loopt dom te haten op het internet

dis gun be good

Straights gonna be Straight..

Gay's gonna be gay or bi...

Ze vragen er zelf om. Stelletje homocoïtusuals.

Jeff is niet naturel meer hoor, misschien 1,5 jaar geleden nog wel... maar laatste tijd is hij ineens een stuk gegroeid + shredded staan. Geeft zelf ook impliciet aan in die ene "trolling" video dat hij echt wel aan de roids zit met zijn uitspraak "ALL naturel" op een enorm sarcastische toon.

Terug
Naar boven