AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Hoeveel verdienen die personen nou? Volgens mij niet eens genoeg om hun kuurtjes te betalen, alleen de toppers natuurlijk. Dat liegen is bij een hele hoop overbodig.

Ja wat moet je dan, tegen iedereen zeggen dat je gebruikt?
Het is zwaar duidelijk dat ze gebruiken, vooral Jaco, die dikte in zijn bovenrug en traps is echt niet normaal af en toe. En je ziet aan zijn huid dat ie vol van de vocht staat.

Het probleem is gewoon dat als je bekend wordt dat je er niet openlijk voor uit kan komen, want je raakt je sponsoren etc allemaal kwijt.
Ik zou persoonlijk ook niet zeggen dat ik zou gebruiken, waarschijnlijk zou ik iets in de trant zeggen van:
"Mwa we hebben allemaal wel eens wat geprobeerd, maar het verste kom je door altijd hard te blijven trainen en eten."

Check hoe vol hij hier staat:
http://www.youtube.com/watch?v=cpbp6V5XC-8
het gaat niet daarom, het gaat erop dat die liegt dat die natty is en online eetschema's aan mensen probeert aan te smeren en zegt dat je daarmee veel resultaat mee zult boeken.

het gaat niet daarom, het gaat erop dat die liegt dat die natty is en online eetschema's aan mensen probeert aan te smeren en zegt dat je daarmee veel resultaat mee zult boeken.
Als je dom genoeg bent om alles te geloven en schema's aangesmeerd krijgt....... waarom niet

OOOO MYYYY GOOSHHH!!!!
Heeft hij het nou echt de hele tijd over zichzelf!?!?!

Ik dwars die peanut zwaar, ook z'n lichaam stelt niets voor.
En hij maakt zo een filmpje :roflol:
Onze Anthony zou hem ook een schouderklopje geven en zeggen: Vriend, hou nou maar gewoon je mond en ga door met trainen :roflol:
Dwars jij mij

tumblr_m76ifjg3vk1r98rtso1_500.gif

Het logisch dat ze zeggen naturel te zijn omdat ze anders inderdaad contracten kwijt raken e.d dus dat neem ik ze niet kwalijk. Wat ik wél godsgruwelijk irritant vind is posts zoals deze:

Fan made pic of me and my bro @simeonpanda , met this beast in Germany for the first time when we represented the natural bodybuilding elite #musclemania cant say this about many guys in the fitness world . Hes one of the most intelligent and inspiring people. Make sure to follow him if you havent already

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ON TOPIC:

Ik volg die Simeon Panda al een tijdje dus weet ik dat hij natty is. Hij is niet zo groot, maar gewoon een belachelijk ziek middel heeft hij!

lol die linkerarm lijkt 2x zo klein als de rechter

Ik volg die Simeon Panda al een tijdje dus weet ik dat hij natty is. Hij is niet zo groot, maar gewoon een belachelijk ziek middel heeft hij!

ik volg jay cutler ook al een aantal jaar, hij is ook natty en ik weet toevallig ook dat die bommetjes kan maken in een zwembad.

hoe ik weet dat die natty is? nou hij verteld nooit eigenlijk dat die iets gebruikt heeft ofzo.

hij heeft gewoon een ziek middel.

Hij is denk ik ruim 90% natty, alleen z'n glutes niet.

Waarom doet iedereen ook altijd zo moeilijk of mensen wel of niet gebruikt hebben. Ik wil bijvoorbeeld best geloven dat Tavi natural is. Logisch dat hij dit ook zelf zegt aangezien het nog altijd niet geaccepteerd wordt in de maatschappij en zelfs door veel mensen in deze community wordt het niet geaccepteerd of wordt er ook meteen gezegd "maar hij zit wel aan de roids", m.a.w. met anabolen kan ik dat ook.

Omdat hij veel aandacht heeft, (veel?) geld verdiend met zijn hobby en niet verlegen is om te laten zien waarvoor hij hard heeft gewerkt, zoeken mensen iets om hem mee te bashen en dan gaan ze snel zeggen dat hij heeft gebruikt, waarmee ze hem naar beneden proberen te halen zodat het minder opvalt dat zijzelf nog niks (of minder) hebben bereikt.

Liegen dat je natty bent en andere beschuldigen dat zij liegen over hun gebruik binnen de Musclemania vind ik ronduit om te kotsen.

Liegen dat je natty bent en andere beschuldigen dat zij liegen over hun gebruik binnen de Musclemania vind ik ronduit om te kotsen.

En hoe weet jij met 100% zekerheid dat Tavi niet natural is?

Precies, dus jouw beschuldiging vind ik ook "ronduit om te kotsen"

En hoe weet jij met 100% zekerheid dat Tavi niet natural is?

Precies, dus jouw beschuldiging vind ik ook "ronduit om te kotsen"
Ow maar als hij het zegt mag dat , lekker verdediging heb jij.
En ja als jij denkt dat hij natty is zegt dat meer over jou dan iemand anders.

Of hij natty is weet ik niet, wat ik wel weet is dat zijn fysiek natty te behalen is;)

Terug
Naar boven