Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het gaat niet daarom, het gaat erop dat die liegt dat die natty is en online eetschema's aan mensen probeert aan te smeren en zegt dat je daarmee veel resultaat mee zult boeken.Ja wat moet je dan, tegen iedereen zeggen dat je gebruikt?
Het is zwaar duidelijk dat ze gebruiken, vooral Jaco, die dikte in zijn bovenrug en traps is echt niet normaal af en toe. En je ziet aan zijn huid dat ie vol van de vocht staat.
Het probleem is gewoon dat als je bekend wordt dat je er niet openlijk voor uit kan komen, want je raakt je sponsoren etc allemaal kwijt.
Ik zou persoonlijk ook niet zeggen dat ik zou gebruiken, waarschijnlijk zou ik iets in de trant zeggen van:
"Mwa we hebben allemaal wel eens wat geprobeerd, maar het verste kom je door altijd hard te blijven trainen en eten."
Check hoe vol hij hier staat:
http://www.youtube.com/watch?v=cpbp6V5XC-8
Als je dom genoeg bent om alles te geloven en schema's aangesmeerd krijgt....... waarom niethet gaat niet daarom, het gaat erop dat die liegt dat die natty is en online eetschema's aan mensen probeert aan te smeren en zegt dat je daarmee veel resultaat mee zult boeken.
Dwars jij mijOOOO MYYYY GOOSHHH!!!!
Heeft hij het nou echt de hele tijd over zichzelf!?!?!
Ik dwars die peanut zwaar, ook z'n lichaam stelt niets voor.
En hij maakt zo een filmpje
Onze Anthony zou hem ook een schouderklopje geven en zeggen: Vriend, hou nou maar gewoon je mond en ga door met trainen![]()
het gaat niet daarom, het gaat erop dat die liegt dat die natty is en online eetschema's aan mensen probeert aan te smeren en zegt dat je daarmee veel resultaat mee zult boeken.

Ik volg die Simeon Panda al een tijdje dus weet ik dat hij natty is. Hij is niet zo groot, maar gewoon een belachelijk ziek middel heeft hij!
Specsavers veel ?
Ik volg die Simeon Panda al een tijdje dus weet ik dat hij natty is. Hij is niet zo groot, maar gewoon een belachelijk ziek middel heeft hij!
Liegen dat je natty bent en andere beschuldigen dat zij liegen over hun gebruik binnen de Musclemania vind ik ronduit om te kotsen.
Ow maar als hij het zegt mag dat , lekker verdediging heb jij.En hoe weet jij met 100% zekerheid dat Tavi niet natural is?
Precies, dus jouw beschuldiging vind ik ook "ronduit om te kotsen"