Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Iedere gek kan vacuum poses aannemen maar als je zo dun bent als hem is gewoon lelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.184
Ik kan dat ook jij kan het ook ;).

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 16:43 ----------

Alleen zal het er niet zo skinny uitzien als deze man

Wat mensen aan die foto kunnen waarderen is dat je iemand hebt van 1.80 die tijdens wedstrijden ongeveer 100 kg woog (off-season dus wellicht 110 kg) die alsnog deze pose kan aannemen. Dat houdt dus in dat zijn buikspieren kennelijk zo sterk zijn dat hij in staat is die helemaal naar binnen te drukken ongeacht zijn ingewanden.

Als ik het mis heb, dan mag iemand me corrigeren.

Wat mensen aan die foto kunnen waarderen is dat je iemand hebt van 1.80 die tijdens wedstrijden ongeveer 100 kg woog (off-season dus wellicht 110 kg) die alsnog deze pose kan aannemen. Dat houdt dus in dat zijn buikspieren kennelijk zo sterk zijn dat hij in staat is die helemaal naar binnen te drukken ongeacht zijn ingewanden.

Als ik het mis heb, dan mag iemand me corrigeren.

Ja en is speciaal omdat ? Ik ben 1.86m weeg nu 107kg met 8% en kan dat ook niet zo extreem en je zal ook echt geen ribben zien :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.186
Ik snap je effe niet, kan je het wel of kan je het niet:eek:

Ja ik kan dat maar niet zo extreem omdat ik niet zo skinny ben een pak meer massa heb dan de man op de foto. Plus het feit dat een wijde rug je taille nog smaller maakt. Tegen de tijd dat je vacuum meer kan doen zit je in off season dan lukt het mij absoluut niet maar dan eet ik ook heel veel

Ik walg eigenlijk wel van die foto, die vacuüm van Arnold waar hij op die stoel zit is wel gaaf.

Wat is er überhaupt eigen zo boeiend aan vacuüm poses?

Ik vind dit net zo achterlijk als die vrouwen zoals Michele Kobke en Nerina Orton die de smalste taille willen hebben, kom op dat ziet er toch niet uit.. Een sterke core hebben oké, maar het nut van de pose snap ik ook niet.

ahaha hy doe gwoon zyn buik inhoude, die is nie zo dun ahah :p

lol ja altijd gasten aan de roids die dit niet kunnen waarderen. Alsof ie altijd met zn buik ingehouden rondloopt.
Zou naast gasten met een zieke gut ook zo'n pose in mn routine doen. Ookal win je het dan niet op massa, dit is 10x beter.

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 19:48 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hier lijkt ie helemaal een slappe fag he....

me jelly

1355d1010563839-lee-haney-bob-paris-francis-benfatto-benfat02.jpg

voert die napoleon pose echt super uit.
Die lats die gewoon in 1 lijn met de obliques lopen...

Goldberg van de WWE

Goldberg_-_William_Scott_Goldberg_08.jpg

@Coex:

Die 1e foto, super!

Benfatto (spelling?) is zeker nice.

Kan niet echt zeggen dat ie snel oud wordt.

Terug
Naar boven