Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Huh lees ik weer eens niet goed?

Nee ik bedoelde Tavi, niet shredu.

Shredu is zeker een streeffysiek.. lang niks meer van gehoord.. Had toch wel redelijk gemakkelijk beroemd kunnen worden met het aantal volgers dat hij had op BB.com

Voor de liefhebbers: Tavi skipt dit jaar de musclemania. Ondanks shredded te zijn maanden voor ze wedstrijd met veel massa was hij er niet klaar voor ??? Geen idee wat hij ermee bedoelde.

txInyoW.jpg

Heb toch wel flink onderschat hoe groot Jeff Seid is.. Welk merkbaar kleinere schouders, armen en traps dan Tavi. Wat mij wel verbaast is dat het net lijkt alsof Tavi geen chest heeft.
Blijft gewoon enorm misleidend om een fysiek te beoordelen via foto's..

Laatst bewerkt:
hij houd m vast net als een chick

Eh nee, eigenlijk niks speciaals, hij zegt dat het vooral z'n genen zijn voor dat deel.

Voeltnietzogoedman.jpeg

---------- Post added 12 October 2013 at 21:10 ----------

Whahahahahahahahahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oei, dan doet hij het verkeerd....

---------- Post added 12 October 2013 at 21:11 ----------

Joh, misschien moet je mee doen met de volgende DBB foto contest.

Als Determination weer meedoet dan krijgen we een tweedeling op dit forum om je vingers bij af te likken.

Wrm zou ik meedoen aan fotocontest
Kan dan net zo goed wedstrijd pakken :roflol:

Fotocontest free supps, wedstrijd moet je een string aan en je wint niks

Obee heeft wel een goed punt:scratch:

emre for dbb contest 2014

Ga slapen pinda

Shredu is zeker een streeffysiek.. lang niks meer van gehoord.. Had toch wel redelijk gemakkelijk beroemd kunnen worden met het aantal volgers dat hij had op BB.com

txInyoW.jpg

Heb toch wel flink onderschat hoe groot Jeff Seid is.. Welk merkbaar kleinere schouders, armen en traps dan Tavi. Wat mij wel verbaast is dat het net lijkt alsof Tavi geen chest heeft.
Blijft gewoon enorm misleidend om een fysiek te beoordelen via foto's..

Shredu beroemd? Haha, bb.com spokesmodel-beroemd haha.

Seid heeft niet zozeer kleinere armen hoor, je triceps is natuurlijk groter dan de zijkant, dus dan lijken je armen groter. Natuurlijk is Seid best groot, mensen onderschatten hoe groot je moet zijn om redelijk vol en indrukwekkend te zijn op een podium. Vreemd genoeg zien bodybuilders er vaak het kleinst uit op een podium, terwijl ze juist belichting zouden moeten gebruiken die je groter doet lijken, voor het spektakel. Vind ik dan.

Dit is dezelfde kerel als:

DER_5806_LBOINSQVSH.jpg

Lijkt gewoon off op de eerste foto, tweede niet uiteraard

tren on
tren off

• Like
Waarderingen: Tsn
Shredu beroemd? Haha, bb.com spokesmodel-beroemd haha.

Seid heeft niet zozeer kleinere armen hoor, je triceps is natuurlijk groter dan de zijkant, dus dan lijken je armen groter. Natuurlijk is Seid best groot, mensen onderschatten hoe groot je moet zijn om redelijk vol en indrukwekkend te zijn op een podium. Vreemd genoeg zien bodybuilders er vaak het kleinst uit op een podium, terwijl ze juist belichting zouden moeten gebruiken die je groter doet lijken, voor het spektakel. Vind ik dan.

Dit is dezelfde kerel als:

DER_5806_LBOINSQVSH.jpg

Wat een enorm verschil, maar dat is geen kwestie van belichting of iets dergelijks;)

Terug
Naar boven