XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik bespeur wat synthol op die laatste pic:roflol:

Zonde, want sowieso een goed fysiek geweest

dat rich piana syndrome

Kenden jullie haar echt nog niet??

Veel te gespierd voor een vrouw en die nepborsten zijn zo verschrikkelijk lelijk. Haar tepels zitten bijna op haar sleutelbeen.

On topic; Vince Urbank is HET summum van de perfecte fysiek van een man met ECHTE kracht
1098_0x0.jpg

Laatst bewerkt:
Veel te gespierd voor een vrouw en die nepborsten zijn zo verschrikkelijk lelijk. Haar tepels zitten bijna op haar sleutelbeen.

On topic; Vince Urbank is HET summum van de perfecte fysiek van een man met ECHTE kracht
http://i586.photobucket.com/albums/ss308/RugbyDad/1098_0x0.jpg

Stats van hem? Je moet die link trouwens tussen IMG zetten, niet URL.

Zal hem in de naam zitten

Jammer van haar borsten inderdaad. De rest vind ik dan weer behoorlijk aantrekkelijk. Vooral haar benen langs achteren bekeken.

Ja stevige billen en bips, inderdaad, maar buikspieren, biceps en triceps, enorme detoids, traps, ... en had ze nu nog haar echte kleinere borsten gehouden, maar dit... freak!!

Ja stevige billen en bips, inderdaad, maar buikspieren, biceps en triceps, enorme detoids, traps, ... en had ze nu nog haar echte kleinere borsten gehouden, maar dit... freak!!

Echt gespierde vrouwen zijn ook mijn ding niet hoor (sorry Mack). Maar ik vind dat zij, op haar borsten na, ondanks haar gespierdheid toch nog wel erg sexy is.

b*ch please, haar armen/schouders/traps zijn helemaal niet groot....

b*ch please, haar armen/schouders/traps zijn helemaal niet groot....

It's all in the eye of the beholder.

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 15:23 ----------

Ik snap niet wat je wil zeggen. gay for pay, snap ik, maar waarom die "hij"? Bedoelde je "gij"?
Doel van topicstarter was :" Hoi ,

Iedereen heeft met bodybuilding een ander doel: de een wil een beetje in vorm komen, de ander wil een monster van 140 kilo worden. Plaats hier een foto van het lichaam dat jij voor ogen hebt."

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven