MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Dave Draper

Dave%20Draper%201.jpg

Dave%20Draper%205.jpg

mahmut irmak.. voor mij nog altijd numero uno streef (niet dat ik t haal met mijn k*t genetics maargoed)

mahmut+irmak8.jpg

index.jpg

tumblr_mc5yh9lrft1rzuuteo1_500.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad nice fysiek @Sheikh

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, maar die onderarmen moeten echt dikker

dit is die matijs (naam fout) waar ik het over had, alleen jammer dat die al zo jong kaal begint te worden

Matijaz ofzo, zag laatst back latspread van hem. Echt nice

nop, ik weet btw niet waarom je niet wilt kuren, zou het op zn minst even proberen. Als je je bloed etc laat testen kan er imo niet veel fout gaan.

Natty = buff en redelijk bf of droog en niet veel massa

Heel droog hoeft voor mij niet, buff en redelijk vp is prima :p
Mss dat ik ooit ga kuren maar denk dat ik er zowiezo niet aan ga beginnen zolang ik nog prima gains maak (dus duurt nog wel paar jaar)

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.606
nop, ik weet btw niet waarom je niet wilt kuren, zou het op zn minst even proberen. Als je je bloed etc laat testen kan er imo niet veel fout gaan.

Natty = buff en redelijk bf of droog en niet veel massa

Dat klopt, ik heb van 60 tot 88 gewogen en ik ben buff geweest met een bf dat iets te hoog was of nog net acceptabel maar toch niet esthetisch verantwoord, ook wat betreft een bolle kop hebben, tot droog en wel wat massa en een sportief en misschien nog net een 'beginnend' bodybuildinguiterlijk. :(

Hier [Link niet meer beschikbaar]
en hier http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/ vraag 22 geeft Big T aan dat geen enkele steroide veilig is.

Dat klopt, ik heb van 60 tot 88 gewogen en ik ben buff geweest met een bf dat iets te hoog was of nog net acceptabel maar toch niet esthetisch verantwoord, ook wat betreft een bolle kop hebben, tot droog en wel wat massa en een sportief en misschien nog net een 'beginnend' bodybuildinguiterlijk. :(

Hier [Link niet meer beschikbaar]
en hier http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/ vraag 22 geeft Big T aan dat geen enkele steroide veilig is.
Big-t is geen arts anabolen heeft lopen onderzoeken of op mensen heeft zitten testen.

Als je gwn je bloed laat testen en je waardes zijn slechter geworden dan stop je er gewoon mee

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.608
Big-t is geen arts anabolen heeft lopen onderzoeken of op mensen heeft zitten testen.

Als je gwn je bloed laat testen en je waardes zijn slechter geworden dan stop je er gewoon mee

Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze discussie, maar dit is MIJN topic, dus ik laat het toe dat ik het hierover ga hebben:cool:

Er zijn mensen die aangeven dat anabolen ALTIJD een negatief effect zullen hebben op je gezondheid vanwege de aard van het goedje, er worden nou eenmaal allerlei processen verstoord etc.

Andere mensen zeggen dat je door monitoren totaal geen schade op kunt lopen.

In het laatste geval zou ik het geen probleem vinden, MAAR als de waarheid ook maar enigszins de andere richting op schuift, dan heb ik het niet eens over tot de helft, ook 1/50, dan vind ik dat onacceptabel.

Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze discussie, maar dit is MIJN topic, dus ik laat het toe dat ik het hierover ga hebben:cool:

Er zijn mensen die aangeven dat anabolen ALTIJD een negatief effect zullen hebben op je gezondheid vanwege de aard van het goedje, er worden nou eenmaal allerlei processen verstoord etc.

Andere mensen zeggen dat je door monitoren totaal geen schade op kunt lopen.

In het laatste geval zou ik het geen probleem vinden, MAAR als de waarheid ook maar enigszins de andere richting op schuift, dan heb ik het niet eens over tot de helft, ook 1/50, dan vind ik dat onacceptabel.

op internet is helemaal niks van jou :)

Tuurlijk zijn roids slecht

Als het niet slecht was zou iedereen wel een spuit in z'n reet zetten... Maar little daddy blijf maar lekker leven in dat droomwereldje van je.

Natuurlijk.. Maarja wat niet.. Elk weekend zuipen met uitgaan is ook slecht en daar hoor je niemand over.

De mate waarin beide kwesties slecht voor je zijn verschillen bij dit voorbeeld nog al. De (korte- en langetermijn) gevolgen van één keer per week wat biertjes drinken tijdens uitgaan zijn natuurlijk relatief gezien nihil vergeleken met een flinke kuur.

Edit: al heb je natuurlijk wel gelijk. Bijna alles wat leuk en/of lekker is is natuurlijk weer ongezond voor je...

yolo:hahaha:

Terug
Naar boven