Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Sowieso vind ik het nog steeds echt een brute pose, en pic natuurlijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeer mooie foto :D

Waarom?

Ja, klopt idd. Vond hem in het filmpje geen heel indrukwekkend fysiek (lijken) hebben maar droog weer ineens wel.

Hij draagt een shirt, je moet er flink groot uitzien wil je er breed uitzien in een shirt.

shirt-shorts.jpg

Kijk, zoiets dus:D

ach mike o hearn... de grootste sukkel in de USA

Hoezo eigenlijk? Ik kan 'm ook niet uitstaan, daar niet van, maar ik snap t ff niet.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 22:12 ----------

Zeg je nou dat Mike o'hearn er niet buff uitziet?
Ik bedoelde die gast in tanktop, vergeleken met die stage foto erboven lijkt hij in dat filmpje stuk minder buff.

Oeps.

Nou nee, hij is even groot, je ziet alleen minder definitie, daarom ziet het er anders uit, maar doe jij maar eens zo'n tanktop aan, in dat filmpje zou je er dan angstaanjagend klein uitzien. Ik ook trouwens.

Hoeveel test moet je zetten om 't lichaam van ruhl te kunnen krijgen? Ik dacht zelf aan 900 mg, 12 weken on?

:trollface:

Laatst bewerkt:
Hoezo eigenlijk? Ik kan 'm ook niet uitstaan, daar niet van, maar ik snap t ff niet.
Oeps.

Nou nee, hij is even groot, je ziet alleen minder definitie, daarom ziet het er anders uit, maar doe jij maar eens zo'n tanktop aan, in dat filmpje zou je er dan angstaanjagend klein uitzien. Ik ook trouwens.

Ja is ook, maar vind het opmerkelijk dat het verschil zo groot lijkt, puur doordat ie op de ene foto heel droog staat en op de andere niet

Zelfs zn gezicht is j00cy en zwoel

T ziet er ook echt niet uit hè.

vroegah

20050703133908.jpg

64+Paul+Dillet+picture.jpg

cut4.jpg

1048623178521.jpg

9196d1021087634-paul-dillett-paul_dillet_jay_cutler_01.jpg

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 22:12 ----------

Oeps.

Omdat die iedereen motiveert met onzin.. Hij schreeuwt in alle interviews het eerst dat hij naturel is. Als je naturel bent dan zou je dat niets eens erbij hoeven te zeggen. Buiten dat zit die vol met botox en is het gewoon een triest figuur.

Terug
Naar boven