Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
wat poep je ah zwerver, zeg maar ik heb helemaal geen massa
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Massa is niet alles. Er zo ''uit zien'' red je echt niet in 2 jaar, tenzij je HGH erbij snoept.
dat fysiek bereik je makkelijk met paar test kuurtjes joh
Little Daddy wel.dat dere HG sust
Gasten serieus, gaan we na de 'natty??!!?!' discussies nu de andere kant op en in t wilde weg gokken op hoeveel 'test kuurtjes' iemand nodig heeft om fysiek x te bereiken? Sommigen geven aan dat sommige semi-pro fysieken binnen 2 jaar te halen zijn en andere vinden de gemiddelde beachboy een fysiek waar je zelfs met 10 jaar kuren niet aan komt, want 'aesthetics'... Come on!
Ik gok 6Gasten serieus, gaan we na de 'natty??!!?!' discussies nu de andere kant op en in t wilde weg gokken op hoeveel 'test kuurtjes' iemand nodig heeft om fysiek x te bereiken? Sommigen geven aan dat sommige semi-pro fysieken binnen 2 jaar te halen zijn en andere vinden de gemiddelde beachboy een fysiek waar je zelfs met 10 jaar kuren niet aan komt, want 'aesthetics'... Come on!
6 je moeder
Massa is niet alles. Er zo ''uit zien'' red je echt niet in 2 jaar, tenzij je HGH erbij snoept.

Wat weet jij van HGH af? je bent toch zegmaar nattyMassa is niet alles. Er zo ''uit zien'' red je echt niet in 2 jaar, tenzij je HGH erbij snoept.