XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

dat fysiek bereik je makkelijk met paar test kuurtjes joh

Gasten serieus, gaan we na de 'natty??!!?!' discussies nu de andere kant op en in t wilde weg gokken op hoeveel 'test kuurtjes' iemand nodig heeft om fysiek x te bereiken? Sommigen geven aan dat sommige semi-pro fysieken binnen 2 jaar te halen zijn en andere vinden de gemiddelde beachboy een fysiek waar je zelfs met 10 jaar kuren niet aan komt, want 'aesthetics'... Come on!

Gasten serieus, gaan we na de 'natty??!!?!' discussies nu de andere kant op en in t wilde weg gokken op hoeveel 'test kuurtjes' iemand nodig heeft om fysiek x te bereiken? Sommigen geven aan dat sommige semi-pro fysieken binnen 2 jaar te halen zijn en andere vinden de gemiddelde beachboy een fysiek waar je zelfs met 10 jaar kuren niet aan komt, want 'aesthetics'... Come on!

This is DBB, what did you expect?

Ik gok 6

Laat ze toch gissen?

Ik denk trouwens dat EM niet echt moet onderdoen? En die kerel traint maar 2x week en nuttigt amper eiwitrijk voedsel... Zo moeilijk kan het niet zijn

hhehehe

laughing_elephant1.jpg

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Massa is niet alles. Er zo ''uit zien'' red je echt niet in 2 jaar, tenzij je HGH erbij snoept.

ik zie er ook zo uit, maar dan dikker :trollface:

Dit is echt een streef voor mij. Perfecte vp ook imo.

eq8byo.jpg

wa'n joekel

haha juiced up versie van diaephi

Terug
Naar boven