- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou alleen nog een dikke 20cm in de lengte moeten groeien en 60kg bw gainen of zo
niceee

men's physique is echt het gayste van het gayste.
en big ramy is bizar
Dus jij vind Reus etc gay?
Niks met gay te maken kerel.

Ik vraag me toch af hoe Reus dat wilt gaan doen dat MAP.
Want ik wordt dik afgewezen omdat ik "teveel massa heb"![]()
of ze vonden je gewoon dik.

Ik vraag me toch af hoe Reus dat wilt gaan doen dat MAP.
Want ik wordt dik afgewezen omdat ik "teveel massa heb"![]()
superdude niveau is hoog
Michael blumstein, strongman:
Hahahah serieus? Voel je je ook kutof ze vonden je gewoon dik.
Maar Reus is ook gigantisch aan het downsizen nu toch? Verbaast me niet als ie straks een kilo of 110 weegt en dat is bij 1.95 vast al gauw minder impressive dan z'n vorige 130 kg![]()
kan me niet voorstellen dat ze jou te groot vinden, kijk bijvoorbeeld maar naar Django toch ook een serieuze jongen...
Begeleider zei dat. Nee dik ben ik zeker niet meer.
Me trainer (begeleider) zegt dat ze die hele MAP aaan het downsizen zijn en nu enkel nog maar voor die dunne sprietjes gaan.
Duitsland schijnen ze nog wel van het Jaco de Bruijn fysiek te houden in MAP.
---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------
Wie is Django?
Heb even zijn facebook bekeken.
Maar hij heeft inderdaad nog best wel wat massa. Wel typisch dat hij ook het volgende schrijft:
Yay it's official! This saturday I'll be hitting the stage in Germany at the 1st international Beach Cup
Duitsland is dit perfect voor zegt mijn coach, in NL en amerika verkiezen ze nu echt alleen nog maar van die athletische gasten (schijnt).
Hoop ook dat het bullshit is hoor.

Hoop ook dat het bullshit is, wil daarom wel met wat massa het podium op dan en anders gaan we ook naar de zuider buren
Kijk bijv het verschil tussen MAP Europa en dan in Amerika... Zit veel massa verschil in vind ik.

Ja dat bedoel ik dus, hoop dat ik alles fout heb. Want naar een paar ecto kijken is ook niets.
Daarnaast trainen die knulletjes vaak net 2 jaar, hebben amper massa en gaan meteen naast hun schoenen lopen en lopen zichzelf te adverteren als pro en expert (je kent ze wel)![]()
Hehe hier in de buurt ook 1. Gast stond onstage met nog geen 60 kg, wel droog en werd 2e. Aardige prestatie maar die fysieken zien er echt niet uit, ik press per hand meer dan sommige hun BW volgens mij. Nu is ie PT'er, voedingsexpert en geeft ie af op alles dat meer dan 70 kg weegt want die hebben elke dag spuiten in hun reet.

Dus jij vind Reus etc gay?
Niks met gay te maken kerel.

Hehe hier in de buurt ook 1. Gast stond onstage met nog geen 60 kg, wel droog en werd 2e. Aardige prestatie maar die fysieken zien er echt niet uit, ik press per hand meer dan sommige hun BW volgens mij. Nu is ie PT'er, voedingsexpert en geeft ie af op alles dat meer dan 70 kg weegt want die hebben elke dag spuiten in hun reet.