- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
dat is voor jou [Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind zowel als in het vrouwen als in het mannen topic het merendeel van de fysieken verre van ideaal. Zie alleen maar een hoop onzekerheid en ellende.
Ik vind zowel als in het vrouwen als in het mannen topic het merendeel van de fysieken verre van ideaal. Zie alleen maar een hoop onzekerheid en ellende.
ivan stoitsov is inderdaad een zeer brute kerel, sterk ook.
maar zoals Arnie als zei, als bodybuilder ben je een beeldhouwer met gewichten en je moet zoeken naar de ideale verhoudingen en dat wordt tegenwordig bij de pro's nog wel eens vergeten. en ivan heeft een puur werkfysiek om zo veel mogelijk kilo's te liften
ik vind dat juist bruut. Je ziet gewoon aan hem dat ie sterk is, wat bij veel bodybuilders IMO ontbreekt. Natuurlijk is zn symetrie niet zo mooi, niet zo vol en proporties anders, maar dit ambieerd ik meer.
ik vind dat juist bruut. Je ziet gewoon aan hem dat ie sterk is, wat bij veel bodybuilders IMO ontbreekt. Natuurlijk is zn symetrie niet zo mooi, niet zo vol en proporties anders, maar dit ambieerd ik meer.
u wot, jij vindt niet dat Mr Olympias van tegenwoordig er sterk uitzien?
Nee man, die mr olympias zijn gewoon veredelde beachboys en zien er alles behalve sterk uit
BUMP
Old School!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tegenwoordig kan ik hem erg waarderen, massa maar ook nog oog voor symetrie en 'Menselijkheid' vind de MR O sinds Dorian Yates meer een freak show geworden
![]()
Hoe lang is die foto geleden ?
Want ik vind Calum echt niet meer de oldschool kant op gaan als ik heel eerlijk moet zijn