MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

7vLSbQ9bW5k.jpg

:d

image.jpg

Zoveel top fysieken.

Laatst bewerkt:
shit man hoeveel procent zou dit zijn ? :rolleyes:

ik wil gewoon 8% bf haha,

lijkt mij ook heel dik ja.. die tijd komt wel

vraag me af hoe je je dan voelt. aan de ene kant is het best vet, droog as phuck is gewoon bruut (mijn mening). aan de andere kant, het kan toch niet uitblijven dat je het de hele dag door koud hebt bijv.

vraag me af hoe je je dan voelt. aan de ene kant is het best vet, droog as phuck is gewoon bruut (mijn mening). aan de andere kant, het kan toch niet uitblijven dat je het de hele dag door koud hebt bijv.

heb zelf ook een paar x in me leven op 3.5% vet gestaan en voelde me meestal 1 week goed op daarna merk je het wel aan je energie levels en je hebt de heledag trek in lekkere dingen enz.
6% bodyfat is heerlijk en voel ik me top op!

heb zelf ook een paar x in me leven op 3.5% vet gestaan en voelde me meestal 1 week goed op daarna merk je het wel aan je energie levels en je hebt de heledag trek in lekkere dingen enz.

ooit eens natty super droog gestaan, gewrichten schreeuwde van de pijn. zelfs als ik zonder slippers thuis liep kreeg ik last van mn voet, enkels, en tenen.
Verder geïrriteerd als de t*fus vele male erger als tren bij mij dan omdat ik zeer low in carbs was, op een gegeven moment heb je geen zin meer in niets en libido letterlijk op 0. Alleen op apparaat kunnen trainen omdat ik anders gebleseerd raakte.

als je 1 wens hebt op dat moment, zal je wensen dat je 1 doosje donuts kan eten.:rolleyes:

dit krijg ik dus zodra ik rond de 10% zit...

opeens wil ik gewoon ernorm graag 1000kcal aan koolhydraten wegwerken..

dit krijg ik dus zodra ik rond de 10% zit...

opeens wil ik gewoon ernorm graag 1000kcal aan koolhydraten wegwerken..

jaa als het niet mag is het altijd lekkerder, maar gewoon 100% er voor gaan, en niet cheaten 20 weken lang.
En na een wedstrijd ff in een week 50.000 kcalls wegvreten en je staat zo weer op 6/7 %.

Ik vind Calum von Moger in dit filmpje een beter fysiek hebben dan nu. Ik vind in het filmpje zijn verhoudingen beter uit komen.

Mijn ideaal lichaam is het lichaam van Logan Franklin op het moment. Zie afbeelding in spoiler.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

20 jaar[emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]

ImageUploadedByTapatalk1424806701.610702.jpg

pffftttt.

jeff seid maar dan wel met massa.

Terug
Naar boven