Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Niet perse mijn ideale lichaam, maar wel zieke progressie. IS een youtuber, dit is hoe hij begon met youtube:
974d48e80f.jpg
2011
en nu :
d581469ac8.jpg

Tof youtube kanaal ook
https://www.youtube.com/channel/UCb9ageBPhZYNBU93tnjs-QA

Vind een flinke progressie alleen leuk om te zien als het naturel genaakt is.

Een te brede taille imo.

Groei striemen en natty? Geloof er niks van.

dat hebben genoeg mensen natty.

mijn maat had ze echt over zijn hele fking bovenlichaam, echt niet normaal.
ook gewoon natty

niet dat ik wel zeggen dat die guy in de foto natty is.

Meh volg z'n YouTube, humble guy. Kan je precies zien wat voor progressie hij allemaal heeft gemaakt

Iedereen op YouTube / instagram zegt toch dat ie natty is? Het gaat er uiteindelijk om wie het geloofd. Sommige geloven het wel, anderen niet.

Zou wat zijn hey, als ze allemaal ineens gingen roepen dat ze flink juicen.

Iedereen op YouTube / instagram zegt toch dat ie natty is? Het gaat er uiteindelijk om wie het geloofd. Sommige geloven het wel, anderen niet.

Zou wat zijn hey, als ze allemaal ineens gingen roepen dat ze flink juicen.
dat weet ik, maar ik had het over dat je elke stap van hem hebt kunnen volgen. En wat me opvalt bij alle grote sterren van instagram is dat ze nooit zichtbare sides hebben

dat weet ik, maar ik had het over dat je elke stap van hem hebt kunnen volgen. En wat me opvalt bij alle grote sterren van instagram is dat ze nooit zichtbare sides hebben

Dat valt mij ook op. Misschien photo shop(acne) of niet gevoelig voor sides.

Of ze maken in Eem bepaalde periode veel foto's (als ze er goed op staan) en posten deze gedurende een langere periode. Meeste van die gasten lijken year round in bijna contest shape. Dat kan natuurlijk niet.

Heeft een best pak massa

Als die nog niet juicde, tijd voor test tren t3 cutje:p

da f**k wie is dat?

is dit nu het GH+tren fysiek?

Terug
Naar boven