XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Sjapendoedel ik ben benieuwd naar een foto. Volgens mij ben je goed bezig geweest de laatste tijd.

hitler2_narrowweb__300x338,0.jpg

:o

mijn ideale lichaam zal ong. zo zijn :
vin_diesel_16.jpg

dat zal met mijn lengte van 1.95m nog wel ff duren aangezien ik net begonnen ben :rolleyes:

ik hoop om er ooit zo uit te zien :D
na 10jaar trainen kom ik er mss wel :p

na 10 jaar, is wel erg lang. Als je aanleg hebt lukt het binnen 1-2 jaar, daarmee bedoel ik een goede meso fysiek. Voor een gemiddelde Nederlander zal het idd iets meer moeite kosten.

na 10 jaar, is wel erg lang. Als je aanleg hebt lukt het binnen 1-2 jaar, daarmee bedoel ik een goede meso fysiek. Voor een gemiddelde Nederlander zal het idd iets meer moeite kosten.

ik ben ng maar 17 jaar ,

als ik er m'n 21 zo uit zie zou ik echt zo blij zijn xD

is idd zeer haalbaar fysiek voor velen hier.. mits enige volharding en discipline

LOl maar dat lukt niet binnen 1-2 jaar

Weet iemand wat de stats van vin diesel zijn?

hahaha idd, als dat zo makkelijk is waarom zie ik dan allemaal ecto's op dit forum die lang niet in de buurt komen. zelfs veel kuurders op dit forum zien er niet zo uit....

Zoiets als dit lijkt me realistisch voor mij met een 3-4 tal keren trainen per week en een eiwitrijk dieet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven