Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Kwam deze hier toevallig tegen. Erg bruut imo. Ik durf het bijna niet zeggen maar heeeeeel misschien naturel haalbaar?

:roflol: @ die buttcheek out the pants look.

Zieke chest en taille.

Taille lijkt me fake.

als je goed kijkt zie je dat anderen mensen ook t-shits zonder mouwen aanhebben, dus zal wel goed meevallen.

Kwam deze hier toevallig tegen. Erg bruut imo. Ik durf het bijna niet zeggen maar heeeeeel misschien naturel haalbaar?
]

Goed fysiek natuurlijk, maar die taille is gewoon te dun. Mogelijk geshopped maar als hij echt zo dun is dan vind ik het een beetje uit verhouding. Het doet hem er gewoon brekelijk uitzien, alsof hij geen core strength heeft of iig helemaal uit proportie met zijn bovenlichaam.

In dat geval heb ik ook meer met strongman achtige fysieken, dit soort jongens hebben een heeel hoog 'mooi boy' gehalte wat totaal onmannelijk is vind ik. Liever een wat hoger vet% dan maar en gewoon een stoere kerel.

Laatst bewerkt:
]

Goed fysiek natuurlijk, maar die taille is gewoon te dun. Mogelijk geshopped maar als hij echt zo dun is dan vind ik het een beetje uit verhouding. Het doet hem er gewoon brekelijk uitzien, alsof hij geen core strength heeft of iig helemaal uit proportie met zijn bovenlichaam.

In dat geval heb ik ook meer met strongman achtige fysieken, dit soort jongens hebben een heeel hoog 'mooi boy' gehalte wat totaal onmannelijk is vind ik. Liever een wat hoger vet% dan maar en gewoon een stoere kerel.

Je moet rekening houden met zijn pose ook he. Je moet zelf eens zo proberen staan, je taille lijkt meteen ook een stuk minder breed.

Zou wel jammer zijn moest het geshopped zijn. Snap je wel qua breekbaarheid, maar die chest/armen/schouders, rug lijkt me ook wel in orde. En dan zo'n smalle taille erbij. Blijf toch fan van een smalle taille.

Het ziet er misschien minder bruut uit, maar het voegt dan weer wat atlethisch toe.

Dikke armen ook.

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Erg mooi fysiek. Het zou misschien wel naturel haalbaar zijn, maar ik denk niet dat deze jongen naturel is.

Denk ik ook niet. Wat dus eigenlijk het naturel haalbare weer wegneemt, als je dit naturel bereikt dan ziet het er waarschijnlijk ook gewoon anders uit.

haha bruut. Arnold iz gonna rape yo

Terug
Naar boven