- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, maar het gaat dan ook puur om de fysiek.dikke kontKwam deze hier toevallig tegen. Erg bruut imo. Ik durf het bijna niet zeggen maar heeeeeel misschien naturel haalbaar?

Whaha Poundstone gebruikt die andere knaapjes als toiletpapier. tenminste een echte kerel.
indeed, beter dan die ectomannetjes die hier gepost worden 
Kwam deze hier toevallig tegen. Erg bruut imo. Ik durf het bijna niet zeggen maar heeeeeel misschien naturel haalbaar?
]Kwam deze hier toevallig tegen. Erg bruut imo. Ik durf het bijna niet zeggen maar heeeeeel misschien naturel haalbaar?
]
Goed fysiek natuurlijk, maar die taille is gewoon te dun. Mogelijk geshopped maar als hij echt zo dun is dan vind ik het een beetje uit verhouding. Het doet hem er gewoon brekelijk uitzien, alsof hij geen core strength heeft of iig helemaal uit proportie met zijn bovenlichaam.
In dat geval heb ik ook meer met strongman achtige fysieken, dit soort jongens hebben een heeel hoog 'mooi boy' gehalte wat totaal onmannelijk is vind ik. Liever een wat hoger vet% dan maar en gewoon een stoere kerel.
Erg mooi fysiek. Het zou misschien wel naturel haalbaar zijn, maar ik denk niet dat deze jongen naturel is.
Classic fysiek, maar de vasculariteit valt erg mee met dit bf!Kwam deze hier toevallig tegen. Erg bruut imo. Ik durf het bijna niet zeggen maar heeeeeel misschien naturel haalbaar?