XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Waarom toch altijd weer die dubieuze, gay-achtige shots waarin die gasten net niet hun eigen snikkel laten zien... Vraag me echt af wat de meerwaarde daarvan is. Laat gewoon je abs zien en call it a day. Je hoeft toch niet per sé te showen hoe je je schaamhaar geschoren hebt?

+1 Slaat idd nergens op

Ziet er net cool uit, die lijnen en aders op je onderbuik vind ik... Als je dat al gay vind...

Greg Plitt ziet eruit als een ontzettend zelfingenomen kl***zak.

Waarom toch altijd weer die dubieuze, gay-achtige shots waarin die gasten net niet hun eigen snikkel laten zien... Vraag me echt af wat de meerwaarde daarvan is. Laat gewoon je abs zien en call it a day. Je hoeft toch niet per sé te showen hoe je je schaamhaar geschoren hebt?

omdat 90% van hun aantrok venten zijn ms?

Greg Plitt ziet eruit als een ontzettend zelfingenomen kl***zak.
Greg Plitt is iemand die naar alle scholen kon (de gehele ivy league), maar ervoor koos om naar west point te gaan, en nadat hij daar afgestudeert was naar de ranger school te gaan. Nadat hij die had afgerond is hij daar als luitenant begonnen, om door te groeien naar compagnies commandant en daarbij ben je de 'baas' over 120 rangers. Vervolgens is hij uit dienst gegaan en heeft hij zich op extreme adventuring gestort en nog meer hardcore naar de gym is gegaan. Hierbij heeft hij voor zichzelf een imperium van bedrijven opgericht en verdiende hij miljoenen. Daarnaast is hij een aantal keer verkozen in de top 25 eligible bachelors van de VS en hij is ook in de top tien van de beste body's van mens health gekomen.

Ik zou mezelf ook een baas vinden.

greg plitt is iemand die naar alle scholen kon (de gehele ivy league), maar ervoor koos om naar west point te gaan, en nadat hij daar afgestudeert was naar de ranger school te gaan. Nadat hij die had afgerond is hij daar als luitenant begonnen, om door te groeien naar compagnies commandant en daarbij ben je de 'baas' over 120 rangers. Vervolgens is hij uit dienst gegaan en heeft hij zich op extreme adventuring gestort en nog meer hardcore naar de gym is gegaan. Hierbij heeft hij voor zichzelf een imperium van bedrijven opgericht en verdiende hij miljoenen. Daarnaast is hij een aantal keer verkozen in de top 25 eligible bachelors van de vs en hij is ook in de top tien van de beste body's van mens health gekomen.

ik zou mezelf ook een baas vinden.
QFT! :d

In combinatie met hoe hij erbij staat te kijken wel ja.

En nu in het Nederlands?

Laat het me zo zeggen, zoek op "gay" en "Greg Plitt" in google.

Verdiep je er eens in wat hij met een zekere Ronald Tan gedaan heeft. Maar niet té diep...

Toevallig een link met waarom hij zo staat en een "ik wil je lul in mijn kont" bekkie trekt? Ms bestaat zijn hoofddoelgroep wel uit fanny-boys?

Laatst bewerkt:
Kijk jij dan eerst maar eens naar de show WorkOut, en dan weet je dat hij niet gay is.

Hij bedoelt dat zijn doelgroep gay is, dan hoeft gregg nog geen gay te zijn. Maarja hij wil natuurlijk geld verdienen.

Is dat door de gaycommunitie zelf gezegt, of vind Greg dat zelf niet?
Want hij geeft nergens aan dat dat zijn doelgroep is.
En als je het zo gaat bekijken, dan is iedere vent die een goed lichaam heeft en er foto's van publiceert iemand met doelgroep homos..

Dus ook Zyzz.

Is dat door de gaycommunitie zelf gezegt, of vind Greg dat zelf niet?
Want hij geeft nergens aan dat dat zijn doelgroep is.
En als je het zo gaat bekijken, dan is iedere vent die een goed lichaam heeft en er foto's van publiceert iemand met doelgroep homos..

Dus ook Zyzz.

Dus ook Zyzz.

Dus ook Zyzz.

Dus ook Zyzz.

Dus ook Zyzz.

:fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu: :fuu:

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je zou er maar zo uitzien...

Terug
Naar boven