Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Inderdaad, maar pas wel een beetje op met wat je zegt met alle Squat-gestapo hier op DBB! :roflol:
idd voor je het weet ben je een superdude:o
train ze zelf ook niet onswijs ofzo doe ze wel maar zorg gewoon dat ze bij me boven lichaam passen meer niet

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

u jelly?

u mad?

come at me bro

zie aanpassing post ;)

edit ik kan je voor dat taalgebruik rapporteren, zo is leget gebanned

lol je kan zien dat hij die onderbroek altijd in de zonnebank draagt

Laatst bewerkt:
Stomme regel.

Thread-Offtopic-Derailed.jpg

Get back on topic guys!

Classic physiques >>>> new-age physiques

ik vind het atlijd zo kansloos om iemand te rapporteren...

zijn waarschijnlijk de mensen die vroeger ook altijd gelijk naar de meester gingen om iets te klikken

zijn waarschijnlijk de mensen die vroeger ook altijd gelijk naar de meester gingen om iets te klikken

En de mensen die fout waren in de oorlog, haters gonna hate

Toch nog even on topic, aardig bereikbaar fysiek, heb het gevoel dat hij alleen z'n benen helemaal niet traint:
vin+diesel.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb nog bredere benen dan die knaap. Snap er niets van dat iemand zoals hij, met ongetwijfeld uitstekende begeleiding, zich nog zo kan verkijken op zijn lichaam.

Vind deze verhoudingen juist wel kloppen, de wheels van nu zijn natuurlijk erg bruut (Jay bijv) maar vind dit misschien wel mooier
Ik vind deze benen (van Arnold) ook prima. Ik ben sowieso niet zo'n fan van extreem grote fysieken, of het nou upper of lower betreft.

Wel jammer dat het zo is, ik vind de squat namelijk weer het heerlijkste wat er bestaat :D
Gelukkig is er voor mij de komende jaren nog geen risico dat mijn benen te groot worden, haha.

Terug
Naar boven