phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whoz diz?
foto van stefan is anders ook behoorlijk buff, maar die foto is van een prof/wedstrijd BB
De dames vinden het echt niet erg als je wat buffer bent hoor!
http://1.bp.blogspot.com/_opkI5kI1V_M/TSBsrgc13cI/AAAAAAAAADs/WUI0Tx6Gqx0/s1600/zyzz.jpg

75kg lijkt nu mss veel voor je maar is het niet hoor, mag heus wel wat meer zolang je aan je conditie werktnee bedoel niet dat het voor de dames erg is als ik dikker ben als je dat bedoelt;D. maar als ik het leger in wil gaat teveel gewicht je tegenwerken als je veel met conditie doet. 75kg is voor mij ook een max![]()
75kg lijkt nu mss veel voor je maar is het niet hoor, mag heus wel wat meer zolang je aan je conditie werkt

ja moet nog even kijken wat me goed uitkomt, ik ben nu licht dus zonder blessure had ik een vrij goede conditie. Zonder iets te doen ren ik nog wel een eindje, ben bang dat als het te veel wordt dat ik conditioneel niks presteer![]()
. Maar je moet je conditie gewoon goed onderhouden. Ik loop nu ook nog altijd de 5km aan een goed tempo ( 12-14/u). Ik weeg nu ondertussen al 15kg meer dan toen ik begon maar qua conditie ben ik nog altijd evengoed en qua snelheid (vooral sprintsnelheid dan) is het ook alleen maar verbeterd.
. Aan 75kg ga je er zeker nog niets van merken. Ik denk eerder aan 85-90
.nee bedoel niet dat het voor de dames erg is als ik dikker ben als je dat bedoelt;D. maar als ik het leger in wil gaat teveel gewicht je tegenwerken als je veel met conditie doet. 75kg is voor mij ook een max![]()
Kwou vroeger ook het leger in, maar aangezien mijn drang voor een bodybuilding fysiek redelijk groot is heb ik het leger maar laten vallen. Leger en bodybuilding gaan absoluut niet samen volgens mij.
grapje. marja is echt te weinig.okeey, hoeveel procent van dbb traint er ook in de echte wereld denk je?als je geen bb-er wilt worden wat doe je dan hier? dutchfitness past precies bij jouw ''kidmonster''
Vrijwel iedereen zal trainen maar lang niet iedereen zwaar genoeg inclusief goed eten/rusten waardoor er zoveel skinny-guys rondhangen.okeey, hoeveel procent van dbb traint er ook in de echte wereld denk je?