Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

BOOM!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zag geen foto van zijn benen erbij maar ze upperbody is wel droomfysiek voor mij :D

nee bedoel niet dat het voor de dames erg is als ik dikker ben als je dat bedoelt;D. maar als ik het leger in wil gaat teveel gewicht je tegenwerken als je veel met conditie doet. 75kg is voor mij ook een max :)
75kg lijkt nu mss veel voor je maar is het niet hoor, mag heus wel wat meer zolang je aan je conditie werkt

75kg lijkt nu mss veel voor je maar is het niet hoor, mag heus wel wat meer zolang je aan je conditie werkt

ja moet nog even kijken wat me goed uitkomt, ik ben nu licht dus zonder blessure had ik een vrij goede conditie. Zonder iets te doen ren ik nog wel een eindje, ben bang dat als het te veel wordt dat ik conditioneel niks presteer ;)

ja moet nog even kijken wat me goed uitkomt, ik ben nu licht dus zonder blessure had ik een vrij goede conditie. Zonder iets te doen ren ik nog wel een eindje, ben bang dat als het te veel wordt dat ik conditioneel niks presteer ;)

Valt goed mee hoor :). Maar je moet je conditie gewoon goed onderhouden. Ik loop nu ook nog altijd de 5km aan een goed tempo ( 12-14/u). Ik weeg nu ondertussen al 15kg meer dan toen ik begon maar qua conditie ben ik nog altijd evengoed en qua snelheid (vooral sprintsnelheid dan) is het ook alleen maar verbeterd.

Gewoon op conditie blijven trainen :). Aan 75kg ga je er zeker nog niets van merken. Ik denk eerder aan 85-90 :p.

nee bedoel niet dat het voor de dames erg is als ik dikker ben als je dat bedoelt;D. maar als ik het leger in wil gaat teveel gewicht je tegenwerken als je veel met conditie doet. 75kg is voor mij ook een max :)

Kwou vroeger ook het leger in, maar aangezien mijn drang voor een bodybuilding fysiek redelijk groot is heb ik het leger maar laten vallen. Leger en bodybuilding gaan absoluut niet samen volgens mij.

Mooie taille maar verre van "oldschool"..

Op die eerste foto is duidelijk te zien dat zijn taille een stuk smaller is dan de tailles die tegenwoordig op de Olympia staan. Zijn schuine buikspieren zijn duidelijk niet overontwikkeld. Het is misschien niet te vergelijken met Frank Zane, maar het komt zeker wel in de buurt.

Kwou vroeger ook het leger in, maar aangezien mijn drang voor een bodybuilding fysiek redelijk groot is heb ik het leger maar laten vallen. Leger en bodybuilding gaan absoluut niet samen volgens mij.

is zo, gaat absoluut niet samen. ik moet in het veld leven van een pakettje en 2 blikken. per blik 400kcal en per doosje iets van 2000kcal maar de helft heb ik geen tijd om op te eten en van die 2000kcal=50% suiker ;P
altijd honger, eten er 3x per dag dat is voor mij normaal al niet genoeg, laat staan mijn gespierde lichaam :P grapje. marja is echt te weinig.

als je geen bb-er wilt worden wat doe je dan hier? dutchfitness past precies bij jouw ''kidmonster''

1.86 100kg

:bow:

aders gaan te ver, maar voor de rest super fysiek!

Terug
Naar boven