Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

nice, perfectie, wie is dat?

n beetje gay maar wel oke :)

pff wat voor gayfoto is dat man, hier kan ik echt niet kijken als ik op school zit

Gay? wtf is totaal niks gays aan, gewoon een mooi fysiek.

foto zelfs mss wel, fysiek is gwn nice.

Fysiek is zeker nice, niks gays aan, alleen kan ik best begrijpen dat je liever niet zo gezien wordt met zo'n foto op je scherm :p

Gewoon 'no homo' zeggen en dan is er niks aan de hand.

76kg of zo was het toch? @swagger.

47a7be52257af.jpg

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

hoe krijg je die schuine strepen zo hard??? Bij sommige zie ik ze namelijk helemaal niet terwijl die wel retestrak en droog staan ???

Je kunt die ook trainen ;)
http://www.simplyshredded.com/ultim...thlete-wbff-pro-rob-riches-8-part-series.html
deel 6 en 7

ja maar, ik dacht dat obliques het deel was dat zo naar de zijkant kan gaan uitsteken zeg maar, wat je middel daar beneden iets breder kan maken daardoor en wat met de 'adonis belt' doorloopt naar beneden.
De obliques wat hij zo heeft met die strepen liggen tussen dat en de serratus in als ik het goed zie...

Volgens mij niet hoor, ik zag laatst nog pics. op z'n FB, shredded as phuck.
Als dat recente foto's zijn zal die niet veel meer als dat wegen, sinds wanneer heeft Rackich legs gekregen? Op oudere foto's kan ik me dat niet herinneren iig.

deze;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vraagt 80 dollar voor een voedingsschema wat een gek

haha, bij mij in de fitness was het 15 euro. (niet dat ik ga betalen voor een voedingsschema: tijdje goed lezen en redeneren en je hebt het gratis)

Terug
Naar boven