MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Het ideale lichaam :clown:

bodytype_ectomorph_small.jpg

i'm mirin'

Weet niet hoe die heet, kwam tegen op google:
Ziet er sterk en ook vrij droog uit, maar ook weer niet too-much...
power-building.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

abs en chest niet helemaal goed, maar toch.

Ik zou zeggen schouders.. Legs zijn echt deftig. Bruut fysiek ook maar er ontbreekt iets.. Ik kan het alleen niet goed plaatsen. Ik zou gewoon zeggen ''breedte vanboven'' maar mss is dat gewoon genetisch?

Zag vandaag ook weer een gast die wel ''breeder'' was dan mij maar een stuk minder massa had ook..

Ik zou zeggen schouders.. Legs zijn echt deftig. Bruut fysiek ook maar er ontbreekt iets.. Ik kan het alleen niet goed plaatsen. Ik zou gewoon zeggen ''breedte vanboven'' maar mss is dat gewoon genetisch?

Zag vandaag ook weer een gast die wel ''breeder'' was dan mij maar een stuk minder massa had ook..

Wat meer massa op de schouders traps en onderarmen, dan zou die best bruut zijn! :o

Edit: 500e Post :D

Ik denk dat ie weinig V-shape heeft en dus ook weinig breedte van boven

ik mis ook trappss

Volgens mij heeft het niets met spiermassa, maar lichaamshouding en lichaamsbouw te maken

hij staat ook echt als een haantje,slechte pose
ubertje

Als je die foto kritisch bekijkt,
-zn bovenlichaam glimt erg, onderlichaam totaal niet
-zn rechtervoet staat lager dan zn linker, maar zn linkerknie is amper gebogen

Fotosoep.

en zijn teen staat omhoog
vreemd

en hij kijkt naar links, waar zou hij heen kijken?

had ook nog een wedstrijd foto van hem gevonden, snap alleen niet waarom hij 2e is geplaatst, hij heeft een veel estetischer fysiek.

Wou ik net zeggen :P Ook wel benieuwd naar hun ruggetjes.

Weet niet of 't fysiek van Mariusz Pudzianowski al een keer gepost is?

Meerdere malen ;)

:roflol:

hij kijkt alsof hij in de verte een burgerking ziet maar hij twijfelt nog want hij zit in de cut en heeft geen geld op zak

:roflol:

achieve-good-physique-with-steroids.jpg

(alleen ff niet op de url letten lol)

Terug
Naar boven