JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
kuurt zijn ass off??rakich is naturel en jimmy kuurt zijn ass off
das het verschil
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kuurt zijn ass off??rakich is naturel en jimmy kuurt zijn ass off
das het verschil

Weet niet hoe die heet, kwam tegen op google:
Ziet er sterk en ook vrij droog uit, maar ook weer niet too-much...
![]()
Volgens mij is er niemand op DBB die zo droog staat![]()
edit : op anorexia.nl ook niet,daar is de laagste BF 9
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
abs en chest niet helemaal goed, maar toch.
MooiWeet niet hoe die heet, kwam tegen op google:
Ziet er sterk en ook vrij droog uit, maar ook weer niet too-much...
![]()
Ik zou zeggen schouders.. Legs zijn echt deftig. Bruut fysiek ook maar er ontbreekt iets.. Ik kan het alleen niet goed plaatsen. Ik zou gewoon zeggen ''breedte vanboven'' maar mss is dat gewoon genetisch?
Zag vandaag ook weer een gast die wel ''breeder'' was dan mij maar een stuk minder massa had ook..

Ik zou zeggen schouders.. Legs zijn echt deftig. Bruut fysiek ook maar er ontbreekt iets.. Ik kan het alleen niet goed plaatsen. Ik zou gewoon zeggen ''breedte vanboven'' maar mss is dat gewoon genetisch?
Zag vandaag ook weer een gast die wel ''breeder'' was dan mij maar een stuk minder massa had ook..
Ik denk dat ie weinig V-shape heeft en dus ook weinig breedte van boven
had ook nog een wedstrijd foto van hem gevonden, snap alleen niet waarom hij 2e is geplaatst, hij heeft een veel estetischer fysiek.
Ook wel benieuwd naar hun ruggetjes.Weet niet of 't fysiek van Mariusz Pudzianowski al een keer gepost is?

hij kijkt alsof hij in de verte een burgerking ziet maar hij twijfelt nog want hij zit in de cut en heeft geen geld op zak