Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Gewoon ****ed up genen hebben.

Wat zouden jullie liever hebben: ****ed up lelijke abs of een buike?

Een buikje kan je eraf trainen, ****ed up abs zijn for life.

Ik bedoel ALS je ****ed up abs hebt. Zou je dan liever een buikje er over willen?

Jongens, die herman scott, die dude op de foto met zijn bilspleet, is toch naturel?

Hij is wat langer dan gemiddeld, nog wel wat korter (en 10kg lichter) dan ikzelf, maar vind het wel een streeffysiek op die foto. Zelf zou ik dan inderdaad nog wat meer moeite doen voor schouders i.p.v. biceps maar ok.

Ja hij heeft ind niet veel breedte vanboven (om niet te zeggen bijna niets) en dat klopt gewoon niet met de rest. Voor de rest is hij wel goed ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij blijft de meester.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brock lesnar ftw.

Ja hij heeft ind niet veel breedte vanboven (om niet te zeggen bijna niets) en dat klopt gewoon niet met de rest. Voor de rest is hij wel goed ;)
Wat ik persoonlijk moeilijk vind is dat hij en anderen (greg plitt bijvoorbeeld) iets korter en aanzienlijk lichter zijn dan ik maar er wel 10x beter uitzien terwijl m'n vetpercentage echt niet hoog is ofzo. Ik zou een moord doen voor dat fysiek met of zonder grote schouders.

En dan maar zeggen dat ze gewoon gezond eten geen gear gebruiken en lekker voor de lol sporten. Ze zitten me gewoon te trollen, ik weet het zeker.

Wat ik persoonlijk moeilijk vind is dat hij en anderen (greg plitt bijvoorbeeld) iets korter en aanzienlijk lichter zijn dan ik maar er wel 10x beter uitzien terwijl m'n vetpercentage echt niet hoog is ofzo. Ik zou een moord doen voor dat fysiek met of zonder grote schouders.

En dan maar zeggen dat ze gewoon gezond eten geen gear gebruiken en lekker voor de lol sporten. Ze zitten me gewoon te trollen, ik weet het zeker.

Haha, volgens mij zijn het gewoon de grootste ecto's ter wereld. Zij kunnen gewoon enorm veel eten zonder vet te laten oplopen (zonder cardio). En dan hebben ze waarschijnlijk nog eens aanleg. Maar ik geloof wel in hen, dat ze natural zijn. Hoeveel lopen er rond in hun uiterlijk, niet veel, dus zij zullen wel die paar mensen zijn, die die gens hebben.

arnolds fysiek btw

prachtig :)

massa
will+harris3.jpg

Terug
Naar boven