Kandijkoekje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel ALS je ****ed up abs hebt. Zou je dan liever een buikje er over willen?
Hij doet naast squat ook hip abbdictor shit. Het kan niet anders zulke billen, xd
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn kracht en techniek wil ik wel hebben. Ongelooflijk.
Voorbeeldje is op 2 vingers van 1 hand opdrukken.

Wat ik persoonlijk moeilijk vind is dat hij en anderen (greg plitt bijvoorbeeld) iets korter en aanzienlijk lichter zijn dan ik maar er wel 10x beter uitzien terwijl m'n vetpercentage echt niet hoog is ofzo. Ik zou een moord doen voor dat fysiek met of zonder grote schouders.Ja hij heeft ind niet veel breedte vanboven (om niet te zeggen bijna niets) en dat klopt gewoon niet met de rest. Voor de rest is hij wel goed![]()
Wat ik persoonlijk moeilijk vind is dat hij en anderen (greg plitt bijvoorbeeld) iets korter en aanzienlijk lichter zijn dan ik maar er wel 10x beter uitzien terwijl m'n vetpercentage echt niet hoog is ofzo. Ik zou een moord doen voor dat fysiek met of zonder grote schouders.
En dan maar zeggen dat ze gewoon gezond eten geen gear gebruiken en lekker voor de lol sporten. Ze zitten me gewoon te trollen, ik weet het zeker.
Brock lesnar ftw.
http://www.youtube.com/watch?v=Kq4w6-7xX8s&feature=player_detailpage#t=43s
Deze gasten bij Cirque du Soleil TOTEM. Weet hun namen alleen niet.