MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Dat! Goede verhoudingen. Misschien zelfs een realistisch doel voor de komende paar jaar (momenteel 80kg@12%, 7-puntsmeting). We zijn in ieder geval alvast net zo klein :fuu:

+999 dit is ideaal

haha typ bij google perfect body en je krijgt de gekste foto's

ik typ : perfect male body

http://x4f.xanga.com/640f9604d2233268592023/z212353576.jpg (volgens mij is het een vrouw maar goed)

:roflol: Je ziet gewoon dat hij alleen wat crunches heeft gedaan, echt 0,0 lower abs xD

Ook met gewone crunches train je je onderste buikspieren de focus ligt gewoon meer op de bovenste. En zoals je al zou moeten weten hangt het van z'n vetpercentage af.

Heb 't ook over die ''randen'' richting z'n kruis. Dat zal niet veel meer worden zou hij een lager vetpercentage krijgen. Bij mij zijn die al duidelijk zichtbaar terwijl ik op 15% zit. Verschilt natuurlijk per persoon maar hij heeft gewoon 0,0 lower abs imo.

over wie hebben jullie het?

Heb 't ook over die ''randen'' richting z'n kruis. Dat zal niet veel meer worden zou hij een lager vetpercentage krijgen. Bij mij zijn die al duidelijk zichtbaar terwijl ik op 15% zit. Verschilt natuurlijk per persoon maar hij heeft gewoon 0,0 lower abs imo.
Je bedoelt de adonis belt?

En bij 15% zijn dat gewoon love handles hoor..

best vette foto, Levrone in zn jongere jaren :)

1128497762.jpg

waarom is levrone er eigenlijk mee gestopt?

nice abs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven