- Waardering
- 1.015
Would hit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goeie

omdat hij on stage gaat staan denk hij opeens een BBer te zijn, je bent zo arrogant. wtf man zelfs mijn zusje van 8 heeft meer spieren dan jij en ze traint niet eens![]()

Iedereen heeft evenveel spieren, tenzij je een mutant bent.
![]()

Iedereen heeft evenveel spieren, tenzij je een mutant bent.
![]()
haha wat een killy haat..
en terecht
---------- Post added di 21 jun 2011 at 15:02 ----------
je kan ook meer spieren hebben in massa niet alleen qua spiervezels![]()

Dus alleen ifbb pro's mogen hier posten, want jij bent ook nog een kleine dwerg vergeleken met hun.Rot op man, je weegt nog geen ene ruk en is niet aan je te zien dat je traint. Dat je nou toevallig het podium op wilt zegt nog niet dat je groot bent moron.
en terecht/QUOTE]
O god, ik heb weer wat mensjes op hun tenen getrapt omdat ze op een bbing forum met fitness modellen zitten te pronken.
En volwassen als ze zijn gaan ze gelijk beginnen over dat ik nog een beginner ben. Heb je mij ooit horen zeggen "ik heb een beter fysiek" of "het is een eitje om er zo uit te zien?"
Dus ik moet todat ik 120kg weeg jullie fitness modeletjes als streeffysiek houden en wanneer ik mijn procard haal, mag ik dan misschien verder kijken?
Dus alleen ifbb pro's mogen hier posten, want jij bent ook nog een kleine dwerg vergeleken met hun.
en terecht/QUOTE]
O god, ik heb weer wat mensjes op hun tenen getrapt omdat ze op een bbing forum met fitness modellen zitten te pronken.
En volwassen als ze zijn gaan ze gelijk beginnen over dat ik nog een beginner ben. Heb je mij ooit horen zeggen "ik heb een beter fysiek" of "het is een eitje om er zo uit te zien?"
Dus ik moet todat ik 120kg weeg jullie fitness modeletjes als streeffysiek houden en wanneer ik mijn procard haal, mag ik dan misschien verder kijken?
ja morgen
Dus alleen ifbb pro's mogen hier posten, want jij bent ook nog een kleine dwerg vergeleken met hun.