AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Bij jou zie je dat zelfs zonder shirt niet.

friday_gif_collection_18.gif

Rot op man, je weegt nog geen ene ruk en is niet aan je te zien dat je traint. Dat je nou toevallig het podium op wilt zegt nog niet dat je groot bent moron.
Dus alleen ifbb pro's mogen hier posten, want jij bent ook nog een kleine dwerg vergeleken met hun.

haha wat een killy haat..

en terecht/QUOTE]

O god, ik heb weer wat mensjes op hun tenen getrapt omdat ze op een bbing forum met fitness modellen zitten te pronken.
En volwassen als ze zijn gaan ze gelijk beginnen over dat ik nog een beginner ben. Heb je mij ooit horen zeggen "ik heb een beter fysiek" of "het is een eitje om er zo uit te zien?"

Dus ik moet todat ik 120kg weeg jullie fitness modeletjes als streeffysiek houden en wanneer ik mijn procard haal, mag ik dan misschien verder kijken?

Dus alleen ifbb pro's mogen hier posten, want jij bent ook nog een kleine dwerg vergeleken met hun.

en terecht/QUOTE]

O god, ik heb weer wat mensjes op hun tenen getrapt omdat ze op een bbing forum met fitness modellen zitten te pronken.
En volwassen als ze zijn gaan ze gelijk beginnen over dat ik nog een beginner ben. Heb je mij ooit horen zeggen "ik heb een beter fysiek" of "het is een eitje om er zo uit te zien?"

Dus ik moet todat ik 120kg weeg jullie fitness modeletjes als streeffysiek houden en wanneer ik mijn procard haal, mag ik dan misschien verder kijken?

ja morgen

*kijkt naar titel in browser
*ziet: "Dutchbodybuilding.com forum - Nederlands-Belgisch Fitness & Bodybuilding Board"
*ziet deze discussie
Oh lawd

en terecht

Het maakt niet eens uit wat je mening is, gaat erom dat je arrogant loopt te doen terwijl je nog een kleuter bent.

:sd:

Bedankt voor alle quotes en karma boyz n girlz :D

---------- Post added di 21 jun 2011 at 15:44 ----------

@Killy
begrijp jou echt niet dat jou reacties onzinnig zijn en vol met misplaatste arrogantie?

Terug
Naar boven