Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.481
Deze gast is naturel ofniet? Hij zijn spieren gewoon pumped up na een zijn workout?

Kheb namelijk zijn contest foto's gezien, ziet ie een stuk kleiner uit.

[Link niet meer beschikbaar]

Men zegt neit dat hij neit naturel is omdat hij opgepompte spieren heeft. We vinden hem neit naturel omdat hij veel hardheid heeft, veel spiermassa en een laag vetpercentage.

Ik snap op de eerste plaats niet he je hem klein kunt vinden op die contestfoto, maar sowieso zie je er kleiner uti als je vetpercentage laag is, wat het geval is tijdens wedstrijden Daarnaast lijk je al gauw van een 'normaal' formaat als de mensen om je heen ook groot zijn.

Men zegt neit dat hij neit naturel is omdat hij opgepompte spieren heeft. We vinden hem neit naturel omdat hij veel hardheid heeft, veel spiermassa en een laag vetpercentage.

Ik snap op de eerste plaats niet he je hem klein kunt vinden op die contestfoto, maar sowieso zie je er kleiner uti als je vetpercentage laag is, wat het geval is tijdens wedstrijden Daarnaast lijk je al gauw van een 'normaal' formaat als de mensen om je heen ook groot zijn.

Call me crazy maar ik dacht altijd dat BBers bij zulke wedstrijden altijd naturel waren. :p

What the **** doet Jesef in dat filmpje ???

.......

Laatst bewerkt:
weet niet wie het is.ik wil ook zo worden :(

rot is op jimmy ****ing oplichter

hey jimmer

kijk eens naar mijn avatar Jimmy <<<<<< HAHA:D

mijn avatar is cooler

ik heet Fraikendel

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 18:38 ----------

sinds ik buff ben maak ik de ....

niemand vind je sneue wannabe getroll grappig

Wow :O[Afbeelding niet meer beschikbaar]