AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

in het filmpje zegt hij:

''I eat 250-300 grams of protein per day (...) each shake containts about 100 grams (...) and i eat about 50 grams of natural protein per day (...)''

heel weinig, en veel shakies drinken dus :rolleyes:
Hij heeft ook filmpjes waarin hij prima voedingsadvies geeft, en sommige waarin hij zegt dat hij wel eens maar 1 keer per dag eet. Lijkt mij dat hij redelijk varieert naar gelang waar hij tijd voor heeft en de AAS genoeg helpen lean en ripped te blijven. Het op shakes afdragen is gewoon PR/sponsor/daarom-ben-ik-zo-ripped-blijf-naar-me-luisteren-want-jij-kan-het-ook praat.

Hij heeft ook filmpjes waarin hij prima voedingsadvies geeft, en sommige waarin hij zegt dat hij wel eens maar 1 keer per dag eet. Lijkt mij dat hij redelijk varieert naar gelang waar hij tijd voor heeft en de AAS genoeg helpen lean en ripped te blijven. Het op shakes afdragen is gewoon PR/sponsor/daarom-ben-ik-zo-ripped-blijf-naar-me-luisteren-want-jij-kan-het-ook praat.

Denk niet dat hij aan de AAS zit, drug/bloed tests in het leger zijn best strak...

in het filmpje zegt hij:

''I eat 250-300 grams of protein per day (...) each shake containts about 100 grams (...) and i eat about 50 grams of natural protein per day (...)''

heel weinig, en veel shakies drinken dus :rolleyes:
maar of dat ook daadwerkelijk waar is wat hij zegt... ik geloof het niet.
Zo'n conditie vasthouden gedurende langere tijd is een zware opgave, zelfs met AAS. Voeding zal zeker super strict zijn, en hij used vast vanalles om vetverbranding hoog te houden en daarnaast AAS om spiermassa te behouden/aanmaken.
Denk dat hij iig super strict is qua voeding, anders is dat niet te doen hoor

Denk niet dat hij aan de AAS zit, drug/bloed tests in het leger zijn best strak...
ja en daarom is Cedric Mc Millan ook all natural he brah?
Die gozer werkt in het leger maar doet toch allerhande shows
fa4nrd.jpg

Daarnaast zijn er natuurlijk ook de hobby/amateur BB (of zelfs fitnessers..) die in het leger zitten en gebruiken.

Geloof mij maar dat ze daar in het leger niet moeilijk over gaan doen, vooral niet het Amerikaanse leger! :) die speciale eenheden moeten (bij wijze van) aas nemen om zo sterk/snel/etc. mogelijk te zijn. Bij de gewone soldaat is het ook prestatiebevorderend, dus why not.

Zal vast wel wat onder de tafel gebeuren, maar ''over het algemeen is het verboden'' maar dat kennen we onderhand al wel :D

Geloof mij maar dat ze daar in het leger niet moeilijk over gaan doen, vooral niet het Amerikaanse leger! :) die speciale eenheden moeten (bij wijze van) aas nemen om zo sterk/snel/etc. mogelijk te zijn. Bij de gewone soldaat is het ook prestatiebevorderend, dus why not.

en de roid rage is natuurlijk ook mooi meegenomen in het heetst van de strijd ! ;)

Topic gaat ontsporen

Is hij nog in actieve dienst dan? Ik dacht dat hij pas daarna is gaan modelen/acteren.

Nog steeds fan van 'World's strongest bodybuilder' Johnny Jackson :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Franco:
Bench press 525 Lbs / 238,35 kg
Squat (exercise) 665 Lbs / 301,91 kg
Deadlift 750 Lbs / 340,5 kg (in some training sessions, he was reported to have lifted over 780 Lbs / 354,12 kg, all at a bodyweight of less than 190 Lbs / 86,26 kg)​
Jackson:
Bench Press (1 rep max.): 600 lb
Squat (1 rep max.): 825 lb
Deadlift ( 1 rep max.): 804 lb

Volgens wikipedia dan.

Franco:
Bench press 525 Lbs / 238,35 kg
Squat (exercise) 665 Lbs / 301,91 kg
Deadlift 750 Lbs / 340,5 kg (in some training sessions, he was reported to have lifted over 780 Lbs / 354,12 kg, all at a bodyweight of less than 190 Lbs / 86,26 kg)​
Jackson:
Bench Press (1 rep max.): 600 lb
Squat (1 rep max.): 825 lb
Deadlift ( 1 rep max.): 804 lb

Volgens wikipedia dan.

Ligt niet eens heel ver uit elkaar! Wel knap van Franco

Johnny
Height: 5'8"
Contest Weight: 255 lb
Off-Season Weight: 275 lb

Franco
Height: 5' 5"
Weight: 185 lbs

Misschien was franco wel sterker, gast is ook een streeffysiek :D

maar Johnny was volgens mij dit (of vorig) jaar de winnaar van 'Worlds Strongest Bodybuilder' contest (onderdeel van olympia weekend volgends mij)

Terug
Naar boven