AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Ben zelf meer fan van langer doorlopende en massievere lats waardoor zijn taille niet zo opgerekt lijkt en borst die iets lager hangt. Is misschien idd gewoon gebrek aan massa en kleur.

lats is dan ook het enigste wat hij wat meer zou mogen hebben. maar verder is het in mijn ogen perfectie

Ik sluit me ook aan bij de mensen die de verhoudingen niet mooi vinden, kan het niet goed verwoorden, maar er zijn veel betere fysieken met ongeveer evenveel massa.

Definitie is zeker sick, alleen vind zoveel lijnen op zo'n "klein" hoeveelheid massa wat raar.
Weet niet of het wennen is of dat ik het nooit mooi zo vinden.

Ben ook van frank zane als idool naar wolf en phill gegaan :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benen van die vent zijn in verhouding tot zijn UB veel te klein...ik vind het zelfs lelijk

srs ?! ik vind dit een van de beste van de fysieken die hier langs zijn gekomen

Knappe definitie, maar het ziet er 'raar' uit. Misschien ook door de hoek van de foto, maar benen zijn heel kort en niet in verhouding met UB.

Armen zijn gewoon te dik tov benen.

Benen van die vent zijn in verhouding tot zijn UB veel te klein...ik vind het zelfs lelijk

Dacht ik ook al. Benen zijn extreem shredded maar bevatten vooral te weinig massa t.o.v. zijn UB. Ze zijn iig zeker niet klein maar zijn UB is nog een stuk massiever.

kevin perod / Zyzz / bob paris /

Argh. Ik moet echt kotsen van zo'n dikke vrouwen.
Bah!

buffe triceps mang

Huge arms

Ik ook, gruwelijk om te zien dat mensen zich dat zelf aan kunnen doen. Dan zit je toch niet lekker in je vel?

Depends, sommige mensen kan het echt niet schelen. Ik zit al niet meer lekker in mijn vel als ik aan 13% kom. Het is een ziekte lol :o

260075_226827330678009_224032664290809_909621_6240039_n.jpg

Knettergekke jap: Matt Ogus.,heeft ook een heel tof youtubekanaal ( http://www.youtube.com/user/flexforall2 ).

Terug
Naar boven