- Waardering
- 1.015
Ik vind het ook een super fysiek, snap niet dat er negatief commentaar wordt gegeven?
Niks negatiefs, alleen dat sommige mensen het niet trekt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het ook een super fysiek, snap niet dat er negatief commentaar wordt gegeven?
Ben zelf meer fan van langer doorlopende en massievere lats waardoor zijn taille niet zo opgerekt lijkt en borst die iets lager hangt. Is misschien idd gewoon gebrek aan massa en kleur.
Definitie is zeker sick, alleen vind zoveel lijnen op zo'n "klein" hoeveelheid massa wat raar.
Weet niet of het wennen is of dat ik het nooit mooi zo vinden.
Ben ook van frank zane als idool naar wolf en phill gegaan![]()
srs ?! ik vind dit een van de beste van de fysieken die hier langs zijn gekomen
Benen van die vent zijn in verhouding tot zijn UB veel te klein...ik vind het zelfs lelijk
amen for that! zijn er overigens nog recente video's van Kevin Perod online gekomen?

Ik ook, gruwelijk om te zien dat mensen zich dat zelf aan kunnen doen. Dan zit je toch niet lekker in je vel?Argh. Ik moet echt kotsen van zo'n dikke vrouwen.
Bah!
Ik ook, gruwelijk om te zien dat mensen zich dat zelf aan kunnen doen. Dan zit je toch niet lekker in je vel?

Ik ook, gruwelijk om te zien dat mensen zich dat zelf aan kunnen doen. Dan zit je toch niet lekker in je vel?