AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

****ing 210kg damn, zou 'm niet zoveel schatten

btw, wat eet hij op een dag? :O

Een sixpack kan je alleen maar naar kijken, kacht kan je nog wat mee doen :)

Maar kansloze discussie dit, zou al de xxxxxxxxste keer zijn hier op DBB en de heelveelste in dit topic :rolleyes:

Een sixpack kan je alleen maar naar kijken, kacht kan je nog wat mee doen :)

Maar kansloze discussie dit, zou al de xxxxxxxxste keer zijn hier op DBB en de heelveelste in dit topic :rolleyes:

Denk persoonlijk dat G-men meer vrouwen oppikt dan corpaul (no hate lieverd :heart:)

Of niet?

Superhuman shaw, stel hij zou cutten. Is er nog niemand die bigger is en daar draait het tegenwoordig om in de bb wereld

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

TY$ van holland in the hood of de clip - toot it and boot it LOL

Ik vraag me af hoe overeem zijn benen er uit zien

Heette die gast niet iets van "Dolla Sign'' ofzo iets? Iets met Dollar.... Hij had het ook op z'n keel staan dacht ik.

Wilde 'm google maar krijg alleen maar dollar tekentjes :(

Wel goede aesthetics die gast. Vooral die groene ogen, moeten wel fake zijn though.

Heette die gast niet iets van "Dolla Sign'' ofzo iets? Iets met Dollar.... Hij had het ook op z'n keel staan dacht ik.

Wilde 'm google maar krijg alleen maar dollar tekentjes :(

Wel goede aesthetics die gast. Vooral die groene ogen, moeten wel fake zijn though.
ja man dolla sign, als je bij youtube 'toot it and boot it' intypt vind je wel zijn clip, hoewel hij meer een background zanger is daarin. zal hoedan ook $ daarmee maken haha

ja man dolla sign, als je bij youtube 'toot it and boot it' intypt vind je wel zijn clip, hoewel hij meer een background zanger is daarin. zal hoedan ook $ daarmee maken haha

Iemand enig idee hoe die gozer in het echt heet? Zo ****ing irritant dat die knaap zichzelf Dolla Sign heeft genoemd, kunt 'm voor geen reet opzoeken behalve in een muziek clip waar in hij amper voorkomt.

Terug
Naar boven