Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Aaah travis is die gast toch die af en toe met zo'n testo baardje rond loopt?

Dat lijkt me toch een dikke juicer, die was toch een keer binnen een jaar 20kg afgevallen in vet en toch wel ineens veel sterker dan vorige jaar.

Oja hij had 'een tijdje niet getraind omdat hij vader was geworden'

Dat lijkt me toch een dikke juicer, die was toch een keer binnen een jaar 20kg afgevallen in vet en toch wel ineens veel sterker dan vorige jaar.

Oja hij had 'een tijdje niet getraind omdat hij vader was geworden'

BB'er over het juicen van een pro-SM?

:roflol:

Sorry man :o

Who gives a ****, alle top PLers/SM zijn dikke juicers.

Je heet Zydrunas, en je weet niet dat het hier over Strongman gaat?

Denk niet dat alle PL'ers gebruiken hoor, betwijfel of gasten als Weak01 gebruiken...

Ik zeg toch PL/SM?
En ik vind Weak01 niet bij de echte top horen(zou me niets verbazen als hij wel juiced, maar nogmaals who gives a ****).

Ik zeg toch PL/SM?
En ik vind Weak01 niet bij de echte top horen(zou me niets verbazen als hij wel juiced, maar nogmaals who gives a ****).

My bad, te snel gelezen :P

Ik zie Weak01 gewoon bij de top hoor, hij staat op het WK en draait best goed mee, zijn maar weinig mensen die dat kunnen zeggen.

Beide sporten zijn veel mensen die beweren naturel te zijn, maar het ergste vind ik dat sm/pl altijd zo anti roids doen.

Dat geth's zu furr

tja ik ben ook anti roids. ik ga proberen mee te doen aan naturel sm wedstrijden zoals die in engeland:)

Nvm zijn post is weg :o

tja ik ben ook anti roids. ik ga proberen mee te doen aan naturel sm wedstrijden zoals die in engeland:)

Even naturel wedstrijden als de naturel bbing wedstrijden.
2 jaar juicen 2 jaar off en hoppa, die super strenge testen zijn veels te duur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

beetje vage foto maarja...

Isse poundstone

2i7mhef.jpg

Nou nou, dat kan ik ook nog wel.
Als corpaul, choco en hummer nou op de bank zouden zitten..... :p

Nou en :(

Blijft een vette foto van een moeilijk sterke vent :P

Terug
Naar boven