Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

hanschoentjes...
:gay:

Hoeveel zo 'ie squatten?

• Like
Waarderingen: 515
wie heeft er benen nodig als je zo'n upper body hebt?

Nee, maar serieus, denk dat die gast wel zijn benen zou trainen als hij er de apparatuur voor had. Of als ie een fatsoenlijk gym membership kon betalen..

Toen ik van de zomer in Gold's Venice aan het trainen was zag ik een foto hangen van ene mr.Los Angeles, echt een geweldige atleet, met een smalle taille en geweldige biceps.
Rick Valente heet ie, hij heeft volgens mij verder niks gedaan in het BB maar deze foto blijft geweldig om te zien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

do like!

ik hou sowieso meer van oldskool fysieken dan de hedendaagse

Nee, maar serieus, denk dat die gast wel zijn benen zou trainen als hij er de apparatuur voor had. Of als ie een fatsoenlijk gym membership kon betalen..

Tuurlijk heeft die hipster wel een gym membership, je denkt toch niet dat hij in een speeltuintje traint als het hardcore regent/sneeuwt of vriest, of wanneer het donker is.

Denk je dat je voor zo'n UB niet ongelooflijk goed en gericht moet eten? En dan geen geld hebben voor een gym-membership? Kijk hoe die gast erbij staat.

En als hij thuiskomt van zijn speeltuin avontuurtje zet hij even een spuit in zijn bil.

Moest vandaag opeens denken aan die epische zwembadpic van Loo. (no homo)

Iemand die hem wel kan terugvinden? karma will be given.

2009MN_KarlMarshall.jpg

Lou Ferrigno baardmodus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lou the boss

Ik teken er voor op die leeftijd.

Terug
Naar boven