XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

aesthetic hoofd die jaco

Ik wil uiteindelijk een beetje richting onze mentor "Arnold Schwarzenegger" ,ik hoef niet zo groot als 'm te worden maar z'n afmetingen passen gewoon zo mooi bij elkaar ,slank/athletisch en grof gespierd allemaal in perfecte harmonie .

Voor nu heb ik m'n pijlen gericht op het fysiek van Ivan Drago (Dolph Lundgren in Rocky IV) ,dat lijkt me meer reeel voor mijn lichaams-type ..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

l.jpg

l.jpg

Zoiets dus :)

Groetjes ,Martin

heheh

dit wil ik zijn en ik ben dit nu ...

arnold-schwarzenegger.jpg

hehehe.jpg

Supaturk LAN !! :D

Jammer geen traps. (die rocky dude)

Maatje van mij is een stuk groter met 3 jaar training en net paar maanden uit zijn kuur, dus met 5 jaar had hij er natty ook zo bij kunnen staan.

Jay Cutler traint nu een jaar of 20 met wat kuurtjes, maar natty had hij het na een jaar of 35 ook wel kunnen halen.

Logica

Killy, stop being stupid for once please.

Ja want 250 test only geeft je echt gains die vergelijkbaar zijn met 4-5 jaar trainen..... Wie de neuk is hier nou stupid?

Na 1 kuur ben je heus niet gelijk een beast met onmogelijke gains hoor, kijk maar naar feyoso bv :p

Ja want 250 test only geeft je echt gains die vergelijkbaar zijn met 4-5 jaar trainen..... Wie de neuk is hier nou stupid?

Na 1 kuur ben je heus niet gelijk een beast met onmogelijke gains hoor, kijk maar naar feyoso bv :p
Ik in ieder geval niet, ik lul niets in het luchtledige.
Waarop baseer je ''dus met 5 jaar had hij er natty ook zo bij kunnen staan''?

Ik in ieder geval niet, ik lul niets in het luchtledige.
Waarop baseer je ''dus met 5 jaar had hij er natty ook zo bij kunnen staan''?

Omdat als er geen tegenslagen waren hij gewoon lekker door zou kunnen gaan. Het is dat hij voor de heavyweights wil gaan net als zijn coach, maar zat nog genoeg in hoor.

Ja, want Killy ziet dat nou eenmaal in mensen.. Je moet een soort oog ervoor hebben, kan je precies voorspellen hoeveel iemand gaat gainen per jaar. Waarom denk je dat hij zo'n gouden toekomst voor zichzelf ziet?

Killy vs Peanut

hard choice

Terug
Naar boven