MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Inderdaad. Vind het echt "te"

vooral de quads zijn n keer of tien zo groot geworden

Kunt duidelijk verschil zien aan de buik en quads inderdaad. Ben benieuwd hoe de Pro BB-ers erover 50 jaar uitzien.

Moet zeggen dat ik het ook een beetje té vind woorden. Kan zo'n fysiek wel waarderen, gewoon omdat je weet hoeveel tijd en effort daar in gaat zitten. Zelf zou ik het nooit willen, doe mij maar een oldschool BB fysiek. Smalle waist ftw.

fitness+woman+%252876%2529.jpg

Got 2 love!

Ik ben niet zo'n fan van zichtbare aders (en sixpack) bij vrouwen. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet buiten de fotoshoot om, denk heel erg goed ;)

Body+builder+woman+%2528106%2529.jpg
Vraag me af hoe ze heet.. Anyone?

Pauline Nordin

Moet zeggen dat ik het ook een beetje té vind woorden. Kan zo'n fysiek wel waarderen, gewoon omdat je weet hoeveel tijd en effort daar in gaat zitten. Zelf zou ik het nooit willen, doe mij maar een oldschool BB fysiek. Smalle waist ftw.

Inderdaad dat smalle middel met die brede borst en lats die de V-shape vormen waren fenomenaal. Tegenwoordig met die dikke pens is dat niet echt terug meer te zien. Lou Ferrigno, Arnie, Zane en die ene negert met die (in verhouding) massieve pecs zijn de echt mooie fysieken.

Ook zijn de benen tegenwoordig in verhouding te groot imo

DenisSergovskiy16.jpg

Nice?

benieuwd naar z'n benen

Zo'n spijkerbroekje hoort gewoon niet, ook al is het voor zo'n fotoshoot.

We kunnen wel moeilijk doen over die phaggot broek van hem maar wat een fysiek zeg :cool:

vind de borst beetje raar lijken, kan aan mij liggen maar still bruut

Vind het juist wel sexy dat broekje. :)

Terug
Naar boven