XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

jammer dat niks meer natty is tegenwwordig

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Streeffysiek Sebbe, wie is dat?

wie

die gast

Cr7

Nee niet year round, deze dude is 100,5 kg, 1.75 @ 8%..

Ik sta momenteel 88 kg, 1.74 @ 8%..

Nu on tot de zomer, aantal maanden rust, eind van het jaar weer on, neem aan dat ik dan de 100 wel gehaald heb :)

ga je on tot Juni ofzo? ben benieuwd hoe je cycle er dan gaat uitziet.. hou je ergens een log bij? :P

On tot begin juli, hou geen log bij nee, misschien binnenkort eens beginnen ;)

Cycle is nog 7 weken 500test/400tren, 8 weken 125test, 12 weken 750test/600deca..

Lekker bloaten in de zomer, maarja so be it, m'n bf blijft eigenlijk altijd wel laag :)

28617111.jpg

BOOOOOM!

Wow

nice fysiek

Ik ga voor Naso. Sterk, bruut fysiek!

On tot begin juli, hou geen log bij nee, misschien binnenkort eens beginnen ;)

Cycle is nog 7 weken 500test/400tren, 8 weken 125test, 12 weken 750test/600deca..

Lekker bloaten in de zomer, maarja so be it, m'n bf blijft eigenlijk altijd wel laag :)

niet bang voor je herstel met deze cycle? en waarom heb je het niet omgedraaid eerst test + deca ..bridge.. test + tren? en hoe ziet jou nakuur eruit als ik vragen mag.. jammer dat je geen logje bijhoud man

niet bang voor je herstel met deze cycle? en waarom heb je het niet omgedraaid eerst test + deca ..bridge.. test + tren? en hoe ziet jou nakuur eruit als ik vragen mag.. jammer dat je geen logje bijhoud man

Nee niet bang voor.. Als je gewoon 1/3 van de kuur als nakuur pakt, nolvadex en aromasin is er niets aan de hand..

Waarom ik het niet heb omgedraaid is omdat het mij niet interesseert hoe ripped ik op het strand sta.. Ik denk er meer baat bij te hebben om eerst goede droge massa te pakken, daarna even tot rust komen in de bridge, en dan vol gas de bulk in, lekker bloaten, prima ;)

Ik ga waarschijnlijk nog wel een loggie beginnen, vanaf het eind van mn bridge ofzo.. :)

Welke is je ideale lichaam mack10? Die rechter neem ik aan?

Aangezien je post in meisjes wat is je voorbeeldlichaam :trollface:

Terug
Naar boven