Roberto1337
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan nergens iets fatsoenlijks vinden wat ik wil bereiken.. allemaal zou ****ing ecto en droog. Waarom niet iets voller 10-12% vp gewoon bruut.

Damn, wie is dit?
John lee maar dan zonder hoofd.

John lee maar dan zonder hoofd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Kan nergens iets fatsoenlijks vinden wat ik wil bereiken.. allemaal zou ****ing ecto en droog. Waarom niet iets voller 10-12% vp gewoon bruut.
nou allemaal gewoon kappen met dat natty gezeik, niemand weet of ze natty zijn of niet en of zo'n fysiek natty te bereiken is. Ik zou zeggen probeer het uit, train en eet 4-5 jaar perfect en kijk waar je dan bent, of je denkt dat het toch nooit haalbaar is en zet de spuit er maar in. Maar ga niet liggen janken of iemand anders wel of niet natty zou zijn. Ligt allemaal aan de genen en de dedication van mensen. Zoek die matt ogus maar eens op op youtube
nou allemaal gewoon kappen met dat natty gezeik, niemand weet of ze natty zijn of niet en of zo'n fysiek natty te bereiken is. ik zou zeggen probeer het uit, train en eet 4-5 jaar perfect en kijk waar je dan bent, of je denkt dat het toch nooit haalbaar is en zet de spuit er maar in. maar ga niet liggen janken of iemand anders wel of niet natty zou zijn. ligt allemaal aan de genen en de dedication van mensen. zoek die matt ogus maar eens op op youtube

wie weet of hij natty of niet is? met zo'n instelling zal jij iig altijd een dikz*k blijven