XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Ga toch meer voor zoiets

Komt aardig overeen met mn eigen lengte/taille en enigszins bouw

Kan nergens iets fatsoenlijks vinden wat ik wil bereiken.. allemaal zou ****ing ecto en droog. Waarom niet iets voller 10-12% vp gewoon bruut.

g0nsX.jpg

sava

:)
wel mooie fysiek, bijna geen massa.
ik hoef zelf geen bb'er fysiek

Oke, dat fysiek zou perfect zijn...... dromen dromen en trainen :(

nou allemaal gewoon kappen met dat natty gezeik, niemand weet of ze natty zijn of niet en of zo'n fysiek natty te bereiken is. ik zou zeggen probeer het uit, train en eet 4-5 jaar perfect en kijk waar je dan bent, of je denkt dat het toch nooit haalbaar is en zet de spuit er maar in. maar ga niet liggen janken of iemand anders wel of niet natty zou zijn. ligt allemaal aan de genen en de dedication van mensen. zoek die matt ogus maar eens op op youtube

nou allemaal gewoon kappen met dat natty gezeik, niemand weet of ze natty zijn of niet en of zo'n fysiek natty te bereiken is. Ik zou zeggen probeer het uit, train en eet 4-5 jaar perfect en kijk waar je dan bent, of je denkt dat het toch nooit haalbaar is en zet de spuit er maar in. Maar ga niet liggen janken of iemand anders wel of niet natty zou zijn. Ligt allemaal aan de genen en de dedication van mensen. Zoek die matt ogus maar eens op op youtube

+1

nou allemaal gewoon kappen met dat natty gezeik, niemand weet of ze natty zijn of niet en of zo'n fysiek natty te bereiken is. ik zou zeggen probeer het uit, train en eet 4-5 jaar perfect en kijk waar je dan bent, of je denkt dat het toch nooit haalbaar is en zet de spuit er maar in. maar ga niet liggen janken of iemand anders wel of niet natty zou zijn. ligt allemaal aan de genen en de dedication van mensen. zoek die matt ogus maar eens op op youtube

Die is geen natty hoor.

:roflol:

Terug
Naar boven