XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Foto van klusmier?

Ik ben gezegend met facial aesthetics, nu alleen nog eenaesthetics zyzz body;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

images?q=tbn:ANd9GcSwEIsTN7IfqC4BWf9bpEcR9UsIitVNW1GuYqatej996T3KBDWpNfP--2jY.jpg

Wat heerlijk hoe sommige DBB leggende's maar op blijven duiken!

Heel veel zijn ook knap / hebben facial aesthetics he, als je daar dan opeens het hoofd van de willekeurige DBBer op zet (klusmier, brian) is t al een heel ander verhaal :o :mad:

Die facial aesthetics zijn ook het gevolg van de AAS. Grotere kaaklijn om een voorbeeld te geven, alpha gezicht.

Die facial aesthetics zijn ook het gevolg van de AAS. Grotere kaaklijn om een voorbeeld te geven, alpha gezicht.

Kan iemand me uit leggen hoe je bot structuur kan veranderen door AAS, de vorm van je gezicht verandert echt? (srs)

Je kaaklijn verandert door spieren?

Wat dan precies? En dat betekent dus als je stopt met AAS dat je kaaklijn weer terugverandert?

Ja, mijn antwoord blijft net hetzelfde...
Met wat doe je je mond open misschien, die spieren kunnen ook verder ontwikkelen.

Met wat doe je je mond open misschien, die spieren kunnen ook verder ontwikkelen.
Bij vrouwen die veel AAS gebruiken ziet de kaaklijn er toch ook anders uit. Heeft niks met spierweefsel te maken dat gegroeid is.

Dat komt gewoon door de invloed van testosteron.

Maar je ziet bij vrouwen toch echt de kaaklijn mannlijker worden, als ik voel aan het onderste deel van mijn kaaklijn zit daar geen spier...

@Demian, zie je nu echt niet in dat die post van Rybeara sarcastisch was?

Heel ziek..

Terug
Naar boven