Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

wel een coole muts

:roflol: mafkees.

Liever eigen fysiek, dan zoiets en voor elke cent een homotje spelen.

Dus als je der zo uitziet moet je automatisch voor homo spelen:scratch:

Het is toch ''jouw ideale lichaam'' topic, niet ''jouw ideale lichaam+levensstijl'' topic?

Mijn ideale lijf, niet meer en niet minder:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

Dus als je der zo uitziet moet je automatisch voor homo spelen:scratch:

Het is toch ''jouw ideale lichaam'' topic, niet ''jouw ideale lichaam+levensstijl'' topic?

Ik bedoelde dat ik zo'n leven niet zou willen leven, ik dacht dat jij met jou post het tegenover gestelde beweerde.

Maar verder heb je wel gelijk, ik zei ookal dat zijn fysiek goed is:)

staan hier al zoveel goede vorobeelden, dus ik zet geen foto erbij.
Aangezien mijn leeftijd, kies ik als streefdoel en ideaal het mens' health type, vind ik realiseerbaar.
Ik weet neit wat ik dan zou moeten wegen voor mijn 1m80, tegen de 85 kg zeker, lijkt me raliseerbaar.
GA goeie benen trachten te traine,, zie ze graag stevig, en nog een droomdoel: wil toch wel armen van 40cm of dicht ertegen, ook wel realistisch denk ik binnen paar jaren

Een echt doel heb ik niet. Eén maal ik een bepaald fysiek gehaald heb wil ik gewoon verder gaan! Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik over 5 jaar gewoon op onderhoud zou moeten trainen om mijn fysiek te behouden.

Als ik train wil ik er altijd voor gaan, ik vind de weg naar een mooi fysiek belangrijker dan het feitelijke doel. ;)

ja michiel, ik begrijp je, jij bent nog jong, je hebt gelijk het over lang te doen, ik denk er ook zo over hoor, ben erg gelukkig eindelijk toch voor deze sport gekozen te hebben, gewoon rustig weg, als vorm van fitnes, gezien mijn leeftijd, en zie wel wat er komt, maar zal toch eerder men's health type zijn

ja, eigenlijk moet je altidj blijven rekening houden met beginleeftijd en natuurlijke lichaamsbouw, ik hou erg van deze sport, ben daar blij mee, wens er indien toegelaten, tot op hoge leeftijd mee door te gaan, dus zodanig ver hoef ik het niet te zoeken, beter goed op kracht trainen, zodanig dat ik nog fit en sterk genoeg ben om het tot hogere leeftijd te kunnen doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bob Paris!

Jay Cutler zijn voorbeeld trouwens :)

Haha, ja. Hij had op verhoudingen moeten trainen ipv massa :p

Terug
Naar boven