XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

julien greaux, mooi droog
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Serieus, hij heeft op die foto meer massa dan Jay en helemaal qua bovenbenen.
Als dit echt is:
1. had hij mee moeten doen (eerst alle kwalificaties halen natuurlijk)
2. had hij moeten winnen.

die dude is nog niet helemaal symetrisch...niet dat de fridge een super symetrie heeft maar toch...dikke benen zegt niet alles bij de mr O

Als hij heel blijft komt zn tijd miss nog wel.

Doel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enig idee of iemand weet of dit mogelijk is zo rond mijn 25e(nog +-8 jaar) Naturel, of iig met weinig supplementen?

Idd hangt van persoon tot persoon af he, en ook hoe je traint...

Succes ;)

ik bedoel gemiddeld genomen he? :p .. maarja we zien wel wat dr gebeurt.

of je wordt een syntholsnol

Gemiddeld genomen zul je er niet in de buurt komen, maar als je van natuur breder bent dan bijna iedereen die je kent, dan heb je een kans ja.

Ik ben van nature we redelijk breed gebouwd idd.. vergeleken met leeftijdgenoten en soms nog wel met 20 jarigen :p maargoed ik heb eits om naar te streven en ik zie wel hoe ver ik kom!

Doel:

Enig idee of iemand weet of dit mogelijk is zo rond mijn 25e(nog +-8 jaar) Naturel, of iig met weinig supplementen?

Dat is Triple H, Pro worstelaar en wordt zelfs gesponsord door BSN, hij is ook 1 van de presentatoren van de Olympia. Maar deze jonge is alles behalve naturel dus dat kan je vergeten.

Dat is Triple H, Pro worstelaar en wordt zelfs gesponsord door BSN, hij is ook 1 van de presentatoren van de Olympia. Maar deze jonge is alles behalve naturel dus dat kan je vergeten.
stoere kop en wrede body, teken ik ook voor :D

Dit wist ik.. aangezien ik een aardige WWE fan ben :P maargoed.. ik hoorde ook dat hij bijna elke trainingsprogramma waar dan ook ter wereld tot zijn beschikking kan krijgen.. dusja.. maarja zoals ik al zei.. k zie wel hoe ver ik kom :p

Terug
Naar boven