MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Srs?! Nou ik wil wel blond blijven maar die baard mag wel iets donkerder idd.. Maar goed, ik wil ook geen roodkoperen kop hebben, of valt dat wel mee met dat spul?

Heb zelf rode baard. Na M2 is hij zwart en staat een stuk beter. Hoofd is dan gewoon goed bruin, maar is per persoon verschillend welke precieze tint je huid krijgt.

262153_10150301604701072_736406071_9642302_3220708_n.jpg

246912_219351864752970_121220611232763_771282_304216_n.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beiden zijn zeer nice!

wat zou greg zijn bf zijn op die foto?

Ik hoef namelijk alleen nog me winterhuid wat verder te trimmen en hoop er op dat bf ook bij te lopen over 7/8 weken, nu op 11 % helaas wat gestegen :(

Srs?! Nou ik wil wel blond blijven maar die baard mag wel iets donkerder idd.. Maar goed, ik wil ook geen roodkoperen kop hebben, of valt dat wel mee met dat spul?

Mijn haar boven op mn hoofd blijft gewoon blond. Alleen baardharen worden steeds maar zwarter. En ik ben nou 15mg verder en maar een klein beetje verkleurd. Mag nog wel iets bruiner. En een roodkoperen kop zal je nooit krijgen van mela. Je krijgt er gewoon een natuurlijke gezonde kleur van. Alleen als je er ook nog bij gaat zonnebanken word je al snel te bruin naar mijn mening. Maar dat doe ik juist niet omdat ik makkelijk verbrand en ik bang bent voor huidkanker. Echt win win dat spul. En een gezonde sunproof huid, en mooie baardgroei :thumbsup:

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 19:53 ----------

wat zou greg zijn bf zijn op die foto?

Ik hoef namelijk alleen nog me winterhuid wat verder te trimmen en hoop er op dat bf ook bij te lopen over 7/8 weken, nu op 11 % helaas wat gestegen :(

Denk rond de 8%

Mijn haar boven op mn hoofd blijft gewoon blond. Alleen baardharen worden steeds maar zwarter. En ik ben nou 15mg verder en maar een klein beetje verkleurd. Mag nog wel iets bruiner. En een roodkoperen kop zal je nooit krijgen van mela. Je krijgt er gewoon een natuurlijke gezonde kleur van. Alleen als je er ook nog bij gaat zonnebanken word je al snel te bruin naar mijn mening. Maar dat doe ik juist niet omdat ik makkelijk verbrand en ik bang bent voor huidkanker. Echt win win dat spul. En een gezonde sunproof huid, en mooie baardgroei :thumbsup:

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 19:53 ----------

Denk rond de 8%

Krijg je serieus een donkerdere/zwartere kleur baardhaar als je melatonan gebruikt? ik heb zelf namelijk een donderblonde/koperachtige baard en dat ziet er niet uit als ik het laat groeien. Maar als dit werkt zou het een uitkomst zijn.

Nice. En ik weet niet of je wel eens last had van acne, ikzelf gelukkig niet zo meer, maar helpt 't daar ook nog wat voor?

Krijg je serieus een donkerdere/zwartere kleur baardhaar als je melatonan gebruikt? ik heb zelf namelijk een donderblonde/koperachtige baard en dat ziet er niet uit als ik het laat groeien. Maar als dit werkt zou het een uitkomst zijn.

Zeker weten! Ik gebruik nu voor de 2e keer mela. Bij de eerste keer kreeg ik al een donkere baard, maar weide dit niet meteen aan de melanotan. Maar na een maand of 2 gestopt te zijn kreeg ik weer lichte baardharen. Nu na 15mg mela heb ik opnieuw hele donkere baardharen. Of iedereen dit ervaart weet ik niet, maar voor mij werkt het absoluut!

Mwa, zoveel massa bij dat vp is naturel niet haalbaar. Zeker niet na paar jaar trainen, maar je blindstaren op iemands fysiek heb je niks aan, want elk lichaam is anders.

Wel super nice streeffysiek

Gast claimt wel natty te zijn, is Steve Cook. Vind alleen z'n armen best huge tov de rest van zijn lichaam.

Terug
Naar boven