Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Hij heeft wel een punt, als je zyzz het beste fysiek in de wereld vind (zeg niet dat jij dat vind, maar er zijn een hoop mensen die dat beweren) dan kan je toch echt wel zeggen dat hij overrated bent, ook al ben je de grootste ecto in de wereld.

Beetje stom beredenering om naar pics van zijn fysiek te vragen.

Zyzz woog toch wel 97 kilo op 1,88 bij 7%? Overigens vind ik hem niet hét mooiste maar wel een van de meest aethetic figuren ooit...

Het ideaal beeld gaat steeds een beetje omhoog wel mooi om te zien dat het dus echt niet alleen de massa monsters zijn.

In de foto gallerij onderaan de hoofdpagina hier, links van skinnie. :thumbs:

http://www.amazon.com/Franco-Columbus-Complete-Book-Bodybuilding/dp/0809259834

41%2BOb5sqe8L._SL500_AA300_.jpg

wel leuk om te hebben, maar verwacht geen geheimen ofzo - just basic stuff :)

idd;een heel goed boek,heb het ook.
Er staat ook n leuke voedingswaardetabel in ,op t einde .
En ook n leuk trainingsschema,speciaal voor ecto's .

Zyzz woog toch wel 97 kilo op 1,88 bij 7%? Overigens vind ik hem niet hét mooiste maar wel een van de meest aethetic figuren ooit...

Hmm tja kwestie van mening denk ik, ik vind zyzz niets speciaals als je ziet wat voor fysieken er nog meer rondlopen. Al zou ik er wel voor tekenen natuurlijk.

Kwam door Zyzz z'n charisma, er zijn zoveel betere fysieken die nog meer 'aesthetic' zijn :o

Je kan eindeloos lopen door lullen over Zyzz, sommigen vinden hem een held andere vonden hem maar een kneus. Erg dat hij dood is, maar moest er ook wel even om lachen.

Heel de tijd zo'n levensstijl promoten van ''feest tot je erbij neervalt'' en dan valt hij dood neer op z'n 22ste..

Je kan eindeloos lopen door lullen over Zyzz, sommigen vinden hem een held andere vonden hem maar een kneus. Erg dat hij dood is, maar moest er ook wel even om lachen.

Heel de tijd zo'n levensstijl promoten van ''feest tot je erbij neervalt'' en dan valt hij dood neer op z'n 22ste..

Tuurlijk, maar het gaat tenslotte om zijn fysiek, en die was gewoon goed. Voor mij is zoiets wel een streef.

Lol @ feest tot je erbij neervalt, zijn leven was BB hoor.

:roflol: @ elke weekend partyhard, dacht het niet

waarom gaat het weer over zyz?

Wie van jullie is de grootste fanboy en weet hoe groot Zyzz zijn derde been was?

• Like
Waarderingen: kix
Terug
Naar boven