ezye
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij dacht n*gers lijken toch allemaal zo veel op elkaar, let me try to feel these suckers![]()

Blijkbaar is het Richard Jones , Ik dacht wel dat het iemand bekend moest zijn , damn wat een fysiek in zen beginjaren , gentics all the way !
Had nooit eerder pics gezien van hem op jongere leeftijd .
) dat niet meteen ziet. Wel een erg goed fysiek, hij ziet er trouwens wel wat buffer uit dan Jones.Dude, dat is 100% zeker geen Richard Jones! Dat een kenner als jij (ja jij) dat niet meteen ziet. Wel een erg goed fysiek, hij ziet er trouwens wel wat buffer uit dan Jones.
Ik kan verder niks vinden over die gast, wel raar. Hij heeft een fysiek van een pro.

ja zeg , zoals ik al zei , het was al laat e he maat ,niet echt goed opgelet
en tis idd raar ja dat die niet bekend is , hij heeft idd het lijf van n pro .

Hallo , ik vroeg mij eens af hoe je lichaam er zou beginnen uitzien als je zeer veel zou eten , maar dat zou combineren met elke dag of om de 2 dagen pakweg 100 push-ups te doen. Zou je dan een sterk lichaam krijgen of zou je dan die 100 push-ups niet meer vol kunnen houden omdat je lichaam te zwaar wordt? Of word je gewoon een dikz*k met een goede conditie?
Sorry als de vraag stom is maar ik vroeg het mij gewoon eens af![]()
hebben ze je daar ook een aantal tientallen keren gebanned?
yuu
kan iemand mij helpen ben op zoek naar een goede eerste kuur?
ik ben 174cm en weeg 67 kg zou graag veel bijkomen in massa
zou iemand me kunnen helpen met eraan te komen en een schema om het toe te dienen
MVG !!
yuu
zou iemand me kunnen helpen met eraan te komen en een schema om het toe te dienen
MVG !!
yuu
MVG !!
Hallo , ik vroeg mij eens af hoe je lichaam er zou beginnen uitzien als je zeer veel zou eten , maar dat zou combineren met elke dag of om de 2 dagen pakweg 100 push-ups te doen. Zou je dan een sterk lichaam krijgen of zou je dan die 100 push-ups niet meer vol kunnen houden omdat je lichaam te zwaar wordt? Of word je gewoon een dikz*k met een goede conditie?
Sorry als de vraag stom is maar ik vroeg het mij gewoon eens af![]()
yuu
MVG !!
ik hoop voor je dat je een troll bent.... anders instant ban.