Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

goeie research bra :roflol:

Is geen Richard Jones Deze man heeft a een tatoo b compleet ander fysiek of de HGH hebben zijn structuur verandert

Hij dacht n*gers lijken toch allemaal zo veel op elkaar, let me try to feel these suckers :(

ja, nu dat je het zegt . En zen abs zijn ook niet hetzelfe zie ik nu ...
Het was al laat gisteren e :D

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 12:03 ----------

maar wie is het dan wel ??Ik moet dat echt te weten komen...

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 12:07 ----------

Hij dacht n*gers lijken toch allemaal zo veel op elkaar, let me try to feel these suckers :(

huh ? :rolleyes:

nee,dat dacht ik niet...

Whaha ie gozer heeft zelfs een mega tattoo op zijn linker arm/schouder zitten, en richard jones niet :roflol:
Was zeker laat gister :D

Blijkbaar is het Richard Jones , Ik dacht wel dat het iemand bekend moest zijn , damn wat een fysiek in zen beginjaren , gentics all the way !
Had nooit eerder pics gezien van hem op jongere leeftijd .

Dude, dat is 100% zeker geen Richard Jones! Dat een kenner als jij (ja jij ;)) dat niet meteen ziet. Wel een erg goed fysiek, hij ziet er trouwens wel wat buffer uit dan Jones.

Ik kan verder niks vinden over die gast, wel raar. Hij heeft een fysiek van een pro.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: brwa
Dude, dat is 100% zeker geen Richard Jones! Dat een kenner als jij (ja jij ;)) dat niet meteen ziet. Wel een erg goed fysiek, hij ziet er trouwens wel wat buffer uit dan Jones.

Ik kan verder niks vinden over die gast, wel raar. Hij heeft een fysiek van een pro.

ja zeg , zoals ik al zei , het was al laat e he maat ,niet echt goed opgelet ;)

en tis idd raar ja dat die niet bekend is , hij heeft idd het lijf van n pro .

Laatst bewerkt:
ja zeg , zoals ik al zei , het was al laat e he maat ,niet echt goed opgelet ;)

en tis idd raar ja dat die niet bekend is , hij heeft idd het lijf van n pro .

Jij hebt vast wel een account op bodybuilding.com denk ik? Maak daar een topic aan met die foto. Ik denk dat je er dan snel genoeg achter gaat komen wie die gast is. Ik ben ook wel benieuwd.

ja, ga ik mss doen ja,heb daar idd een account .

Sterk lichaam door push-ups?

Hallo , ik vroeg mij eens af hoe je lichaam er zou beginnen uitzien als je zeer veel zou eten , maar dat zou combineren met elke dag of om de 2 dagen pakweg 100 push-ups te doen. Zou je dan een sterk lichaam krijgen of zou je dan die 100 push-ups niet meer vol kunnen houden omdat je lichaam te zwaar wordt? Of word je gewoon een dikz*k met een goede conditie?

Sorry als de vraag stom is maar ik vroeg het mij gewoon eens af :p

Ochja hij zal het niet erg vinden verwart te worden met richard jones

Hallo , ik vroeg mij eens af hoe je lichaam er zou beginnen uitzien als je zeer veel zou eten , maar dat zou combineren met elke dag of om de 2 dagen pakweg 100 push-ups te doen. Zou je dan een sterk lichaam krijgen of zou je dan die 100 push-ups niet meer vol kunnen houden omdat je lichaam te zwaar wordt? Of word je gewoon een dikz*k met een goede conditie?

een dikz*k die een paar push-ups kan (conditie is nog steeds bagger).. Ga naar de gym en train daar, push-ups heb je geen ruk aan.

yuu
kan iemand mij helpen ben op zoek naar een goede eerste kuur?
ik ben 174cm en weeg 67 kg zou graag veel bijkomen in massa
zou iemand me kunnen helpen met eraan te komen en een schema om het toe te dienen
MVG !!

yuu
zou iemand me kunnen helpen met eraan te komen en een schema om het toe te dienen
MVG !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

yuu
MVG !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar] + [Afbeelding niet meer beschikbaar] + [Afbeelding niet meer beschikbaar]+
000211878_002_63453_200.jpg

Neem dit als eerste kuur en je zult groeien als een beest!

yuu
MVG !!

ik hoop voor je dat je een troll bent.... anders instant ban.

yuu
MVG !!

In 1 pagina 2 ''verschillende'' mensen die om advies vragen in 'Wat is jouw ideale lichaam' topic, in de allerlei sectie....

Mmmmmmmmkkkaayy

Terug
Naar boven