XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Een niet-wijd t-shirt kopen of gewoon iets anders aan doen, problem solved.

http://www.youtube.com/watch?v=VDPSVriEqxQ

Whahahahaha WAOWW die ondertiteling kan NOOIT kloppen,
of hij moet echt verdomd stom zijn :D

"m'n hobby's; ik ben een ervaren MMA vechter, waarom denk je dat anderson silva naar america is verhuist? Omdat ik in Brazilie ben" :roflol:

"mensen vechten met me in de club omdat ze onzeker worden als ze me zien" :roflol:

Wat een freak deze gast!!!

Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er hier precies?

Linker dude heeft een abces. Ontstoken inject spot of synthol, weet het niet exact.
Maar tijdens het posen lijkt hij wel immens veel pijn te hebben, en bij het opspannen van zijn schouders popt het open en zeikt alles er uit :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

scott adkins oftewel boyka in undisputed 2 en 3 :) ( t is de rechtse btw )

is idd ook een goed fysiek, niet overdreven droog of huge maar toch wel bruut vind ik? zelfde geld ook voor Michael Jay White btw, de linker

haha zo nep, betekent nu dat die stoer is ofzo....zoiets kan ik ook man

Zeg niet hij heeft ook nog ge-bungeejumpt, in zijn blootje door een woenstijn gelopen en met haaien gezwommen?

he deze man heb ik al eerder gezien op misc. Goed fysiek

Alleen die biceps haha, ikweetniet hoor maar die zijn wel erg klein...lijkt alsof hij alleen maar 12 kg kan curlen....en met shirt aan zie je niet eens dat ie traint :p.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen biceps? xD

Height: 6'0"
Weight: 185 lbs
BF: 4,5%

Mirin zijn fysiek hard, maar jammer dat hij al zo vroeg on is.

http://www.youtube.com/watch?v=VDPSVriEqxQ

Whahahahaha WAOWW die ondertiteling kan NOOIT kloppen,
of hij moet echt verdomd stom zijn :D

"m'n hobby's; ik ben een ervaren MMA vechter, waarom denk je dat anderson silva naar america is verhuist? Omdat ik in Brazilie ben" :roflol:

"mensen vechten met me in de club omdat ze onzeker worden als ze me zien" :roflol:

Wat een freak deze gast!!!
Freak?
Je bedoelt een hersenloze synthol kneus. Ik snap sowieso niet waarom je dat hier plaatst:p

Is hij on? zou je niet zeggen als die 1,85 is met 84kg?

Oke hij is wel droog maar kan toch ook zonder te kuren? :/

Is hij on? zou je niet zeggen als die 1,85 is met 84kg?

Oke hij is wel droog maar kan toch ook zonder te kuren? :/

Beetje realistisch blijven :o. Is echt een sick fysiek aan 4,5% bf en hij is nog geen 18 jaar. Ik bedoel moest dit echt mogelijk zijn natty dan zouden er hier echt al heel wat meer mensen zoiets gelijkaardigs bereikt hebben.

Haha, blijft grappig hoeveel mensen zeggen dat bepaalde fysieken natural haalbaar zijn, terwijl er nauwelijks of niet iemand er zo natural bij loopt.
Uiteraard heeft die kerel al lekker gekuurd.

• Like
Waarderingen: Roth
Terug
Naar boven