AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Seems legit :roflol:.
Post maar eens een foto met een briefje met je username

Ik was uit verveling wat aan het facebooken. Deze kerel tegen gekomen. :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu hoop ik niet dat hij ook op dit forum zit en ik problemen krijg wegen privacy enz :o

misschien kan ik mn username spellen met mijn aders... maar aangezien ik een erg slechte camera heb is mijn definitie niet te zien op de fotos dus

Keiharde troll ben jij dus. En zo slecht is je camera niet, je neemt er immers de bovenstaande pic mee

Coole, neem gewoon even een pic met een briefje met DBB op.
Dan weten wij 100% zeker dat jij dit bent

Momenteel bekijken: 15 gebruiker(s) (12 leden en 3 gasten) dit topic
Fransie96, arnodsi, Barryy, BillyBalzak+, Coole, Daster, iWJ, j2thes, kevinve+, Logical, Tymen, Waterpoloer

Strong troll is strong.

Keiharde troll ben jij dus. En zo slecht is je camera niet, je neemt er immers de bovenstaande pic mee

nee man totaal niet. Ik heb een Galaxy Y, mensen die dit toestel ook hebben kunnen je vertellen dat het niet over een goede camera geschikt.

Heb die foto enkel gepost omdat het wel een coole gozer is, anders had ik het niet geplaatst.

nee man totaal niet. Ik heb een Galaxy Y, mensen die dit toestel ook hebben kunnen je vertellen dat het niet over een goede camera geschikt.

Heb die foto enkel gepost omdat het wel een coole gozer is, anders had ik het niet geplaatst.

Dus jij bent het niet?

rrrrrrrripped, i want

JdYp8.jpg

grrr

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jul 2012 om 18:30 ----------

Damn nice perfect

****ing perfectie.

Terug
Naar boven