Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

die pic is niet grappig. Het bleek dat die vent een ex soldaat was die gewond was geraakt aan zijn benen en na anderhalf jaar zijn benen lang zijn benen niet meer kon gebruiken en daar sinds 2-3 maanden weer kon lopen.
Bron?

Klopt heb ik ook gelezen

ik ga niet elke pagina teruglezen dus als ie al 100keer langs is gekomen.. i dont care :D

2jd5bnp.jpg

uhuh geloof al die onzin niet, lopen er zat van rond. 100kg en nooit benen getraind.
Als je ze confronteerd hebben ze altijd wel ergens een littekentje of een smoes waarom ze hun benen niet "kunnen" trainen.

uhuh geloof al die onzin niet, lopen er zat van rond. 100kg en nooit benen getraind.
Als je ze confronteerd hebben ze altijd wel ergens een littekentje of een smoes waarom ze hun benen niet "kunnen" trainen.
Ik mis een been en train m'n benen nog. Your argument is invalid.

Moet zeggen dat deze vent wel verdacht dunne beentjes heeft. Wel dunner dan de average 'i-dont-train-legs' mofo.

Maar goed, mensen die geen benen trainen vind ik pussies en verder maak ik me er niet druk om. Moeten ze zelf weten. De meeste hebben er ook geen idee van hoe ze hun bovenlichaam moeten trainen dus bang zijn dat het uit verhouding groeit hoeven ze toch al niet.

die body van lazar is echt wel nice

Lijkt echt op action man imo.

Terug
Naar boven