AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Obliques trainen zorgt er voor dat je zijkant zich ook beter ontwikkelt? Nee ik beweer niet dat je plaatselijk vet verbrand. Noch dat je ineens mega brede obliques krijgt want zoveel groei potentie hebben ze ook niet.

Wil je veel informatie moet je even post van Harpep zoeken over obliques. Heeft er wel vaker over gepost ;)

Mooi streef, heb zelf ook brede heupen :(. Maar die gast lijkt ook redelijk uitstekende (brede) heupbotten te hebben als ik het goed zie?

Wat kun je nou het beste doen als je brede heupen hebt? Extra focusen op UB? (chest, shoulders lats)

Jup het is k*t.. Ook blijft bij mij dat laatste vet ook altijd daar steken..

Obliques trainen zorgt er voor dat je zijkant zich ook beter ontwikkelt? Nee ik beweer niet dat je plaatselijk vet verbrand. Noch dat je ineens mega brede obliques krijgt want zoveel groei potentie hebben ze ook niet.

Wil je veel informatie moet je even post van Harpep zoeken over obliques. Heeft er wel vaker over gepost ;)

Beter ontwikkeld, nog meer massa en dus nog bredere heupen :o. Ik train nooit mijn side obliques net omdat ik niet nog een bredere waist wil krijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

van wanneer is die foto? belachelijke deltoids

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

12744438-EA73-44C6-90EB-5B7926C85C8E-14777-00000679D5B9811D.jpg

Iets teveel olie ingespoten

Het is natuurlijk geen bodybuilding (meer beeldhouwen :p), maar hij ziet er wel tof uit :p

Mohamed_Salama16.jpg

lol killy hoezo is dit geen bodybuilding

Bodybuilding is je fysiek vormen door middel van spieren kweken, niet olie inspuiten.

op die laatste foto lijken z'n benen buitenproportioneel klein

Calves are strong:p

[Link niet meer beschikbaar]

ik vind het een eindbaas wil er best zo uitzien. maar wat voor olie moet erin? ik werk in de garage dus is gratis haha!

2e5l1sx.jpg

whenwillitbemyturn.mp3

Terug
Naar boven