MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

sick

hee doe eens lief tegen terror :D NiEt HaTeUh :roflol: hoe men dat zo leuk zegt hierzo!

bg173_1280.jpg

bg78_1280-1.jpg

Idd, iedereen hier op DBB heeft een ander doel, de mijne is ook niet standaard. Voor mij is het lichaam van de triatleet perfect. Evenwicht, kracht en uithoudingsvermogen, zowel fysiek als mentaal. Bestand tegen moeheid, pijn, kou , regen nee ik ben geen sportschool type. Niet zeiken hardloopschoenen aan en lopen weer of geen weer.

Ja zoals die meneer had ik ook wel willen zijn maar dat heb ik me te laat bedacht, dat niveau haal ik niet meer ook al fiets, loop en zwem ik redelijk en heb aardig wat kracht, dit haal ik niet meer in

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zowat iedere member moet massa verliezen om er zo uit te zien!:eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

HUGE :p

Frankie?

you gotta love frank.

is da frank mcgrath? damn zag k nie van de achterkant :p anyway.. wie et ook moge zijn.. zo'n rug teken ik wel voor :D

Zowat iedere member moet massa verliezen om er zo uit te zien!:eek:

Wat zou hij wegen, 75 en vet 3%? Dat is voor mij behoud van massa en -13% vet en een hart longsysteem om U tegen te zeggen. De een noemt x kg massa, de ander een maximale harfrequentie van 200 en een VOmax >60 als heilige graal. Gelukkig zijn we allemaal anders, ik kijk met bewondering alle reuzen nog eens door :p

3% my ass, dan kun je al zijn spiervezels door zijn huid zien.

Wat zou hij wegen, 75 en vet 3%? Dat is voor mij behoud van massa en -13% vet en een hart longsysteem om U tegen te zeggen. De een noemt x kg massa, de ander een maximale harfrequentie van 200 en een VOmax >60 als heilige graal. Gelukkig zijn we allemaal anders, ik kijk met bewondering alle reuzen nog eens door :p

VO2Max van slechts 60? denk wel meer gozer ;) heb zelf een VO2Max van 45, en iemand uit me klas.. een sub-prof voetballer zit al op een VO2Max van 67.. reken maar dat een triatlon atleet daar boven zit ;)

Gewicht hang natuurlijk van zijn lengte af. En je ziet niet eens aders, dus zo droog zal ie wel niet zijn.

idd, hij lijkt nu gewoon droog omdat ie in actie is...is toch ook zo met schouders trainen..als je ze traint lijken ze droog, halve minuut na het setje valt het toch weer tegen:D

ifzzvl.jpg

beetje groot i know :o maar rrrrr :heart:

Wat een buffel...niet te geloven.

Terug
Naar boven