XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Dafuq zyzz heeft wel meer massa dan dat, hij is alleen langer :o

+ zyzz heeft betere aestethics als je t mij vraagt..

Behlave de diepere cuts in Zyzz zijn abs, 2 x Nee. Geef mij maar de rug, borst, traps, schouders armen, benen, anything... van babolimp ipv die van zyzz.

Behlave de diepere cuts in Zyzz zijn abs, 2 x Nee. Geef mij maar de rug, borst, traps, schouders armen, benen, anything... van babolimp ipv die van zyzz.

Haha jij houd meer van het brede zeker?

Maar goed, kijkend naar t feit dat hij natty is (als t echt zo is) zou ik inderdaad eerder zijn fysiek willen hebben dan zyzz, puur om niet te hoeven roiden en er toch ripped uit te zien

65146_442898812225_351749002225_5052141_5165690_n.jpg

Als ik sochtends in de spiegel zou kijken en zou er zo uit zien met die 43cm armpjes zou ik meteen huilen.

Als ik sochtends in de spiegel zou kijken en zou er zo uit zien met die 43cm armpjes zou ik meteen huilen.

Ik vind die benen betreurender. Het been dat hij niet aanspant lijkt wel helemaal ongetraind te zijn. Mijn benen zijn zonder te liters roids te spuiten even sterk/sterker dan die van zyzz.

Hij is gewoon een ecto aan de tren en clen

Snap niet wat mensen steeds met Zyzz komen aanzetten terwijl deze gast in dezelfde crew zit:

103y5vn.jpg

Veel knapper fysiek én natty :trollface:

inb4 "he's a manlet"

Dan nog kan zyzz niet naast hem staan wat betreft aesthetics en mass.

zyzz+and+chestbrah.jpg

Verder zijn die gasten, op babolimp na, zo gay als de pest.

Nog even een foto van een echte man om de zyzz vervuiling die mijn post heeft teweeg gebracht uit te balanceren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

komt ie met babolimp, heeft goed fysiek daar niet van maar als ik mocht kiezen uit die crew dan is het sws supaturk.

Altijd die zyzz onzin hier in dit topic. Waarom moet die fagg bij elk fysiek er bij worden gehaald jezus.

die supahturk is de grootste mong**l uit die crew. Kijk dat gezicht van die gast, en kijk maar eens naar die gast voordat die ging kuren.
Die gast faalt op zoveel niveaus. En hij ziet er nog chemischer uit dan menig IFBB

die supahturk is de grootste mong**l uit die crew. Kijk dat gezicht van die gast, en kijk maar eens naar die gast voordat die ging kuren.
Die gast faalt op zoveel niveaus. En hij ziet er nog chemischer uit dan menig IFBB

Dit + babolimp is natty (of wordt toch beweerd door de rest van de crew die wel open zijn over hun gebruik) en esthetischer dan die idioot van een supahturk.

nog even een echte man in dit topic om de zyzz shit uit te balanceren:

ik ben niet phillyfreezer of colle
dus geen karma met zulke berichten
thanks

Kan mij nog een filmpje herinneren van 2 belgische gasten, eentje heeft kort haar met opgeschoren zijkanten. Filmpje is dat ze trainen in hun gym, vond de muziek ook wel vet erbij. Iemand die weet wat ik bedoel?

Volgens mij was een van die twee ook (ex-) Belgisch Kampioen.

Iemand?

Terug
Naar boven