MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

107760x.gif

aware

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 12:02 ----------

Konstantin Konstantinovs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dawaaiiiiiiiiii dawaiiiiiiiiiiiiii +1

die stem van hem ook :D
wat een badass

Gast heeft lekker gesnoept van dit naar die foto die hierboven door Arnodsi wordt gepost in 2 jaar.

lol die phaggy pic van baksteen lijkt best op mijn fysiek

HGH + Slin + aas + een hoop supps ? kan toch :D

Die slin hoort alleen niet in het rijtje thuis ;)

En inderdaad een HOOP supps!
Zo veel (lees; ik en mijn vriendin samen 10 scheppen Whey, 2 scheppen Casseine, 2 scheppen Pre-workout, 4 Scheppen Aminos PER DAG) en altijd bij Body en Fitshop bestellen, dat ze me nu net gewoon een PM sturen dat ik een gratis doos Protein Bars van B&F in me bus kan verwachten. Zomaar!
Wat een top winkel is het ook :D

Laatst bewerkt:

Zo veel (lees; ik en mijn vriendin samen 10 scheppen Whey, 2 scheppen Casseine, 2 scheppen Pre-workout, 4 Scheppen Aminos PER DAG) en altijd bij Body en Fitshop bestellen, dat ze me nu net gewoon een PM sturen dat ik een gratis doos Protein Bars van B&F in me bus kan verwachten. Zomaar!

ik bestel daar ook wel een hoop en geen mail gekregen :(

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 17:19 ----------

neen je ziet toch zo dat die gast SHREDDEDER is en abs sym klopt niet

strong vriendin is strong

Hey, ik heb ook aders over mijn onderbuik lopen.. net boven me pik maar ik heb geen sixpack

wat is dat dan

Terug
Naar boven